2009年11月6日 星期五

em em 一定要睇呀 !

EM EM :

因為你同我講你冇睇我個 BLOG 呀麻, (雖然我知你講大話。) 我立即方便你,去睇睇大家俾 D 咩野意見你啦。

給 EM EM 的 POST。

阿 ta

14 則留言:

港男大力 提到...

唔使講太多,叫佢睇下 YEAH~

有心人 提到...

你地D女人只會話男朋友這樣那樣唔好!你地有冇諗過自己点對男朋友?女人做錯事男朋友要原諒,男朋友做錯事就死罪!你地D女人小小事就發'皮氣'!做男朋友唔好受!女人醒下!

港男大力 提到...

有心人好激動,HAHA...表達到好多港男心聲(某部份都有我份):P

阿ta 提到...

RE 港男大力:
EM EM 已經醒左喇!!!


RE有心人:
咁世界根本就唔會有絕對公平,男尊女卑,三妻四妾係歷史,唔好咩都拗返轉頭得唔得呢? 男人做錯事...唔知你指咩,好難認同你。
嗯......... 你唱下歌仔興鬆下囉..
『怎麼天生不是女人...............』

有心人 提到...

我唔係拗返轉頭!你講得啱根本就唔會有絕對公平!拍拖求開心!拍拖最重要係舒服!人生可以有幾多個十年?拍拖求開心咋!你同男朋一齊係緣分!咁多位女仕們我有些說話想同你地講,記住男朋友都係人,男人的壓力係可以大到你估唔到!過份壓力會病,我係其中之一!咩病都會發有!記住!

HGC 提到...

To 有心人,

你講到d女人咁唔明男人, 咁不如你攪基喇,一係大壓力到死左去喇!我地d女人唔係鍾意發脾氣, 係俾人激到咁!仲有呀你有冇睇emem個case架?係男人都唔會幫emem個ex喇, 你on9架?d你老味!!

阿ta 提到...

TO: 有心人
個個人唔同, 每個關係/問題都有由唔同背景形成,唔好咁憎女人...又如果知道自己可能真係有壓力病,咁應該去睇E生,千其唔好諗住全世界都要就哂你,有病係不幸,但唔代表身邊的人一定要忍你就你,你發脾氣咁你身邊的人都唔會好受!
拍拖最好就係開心,而唔係拍拖求開心,你開心唔等於你女朋友開心,又,咁大家真係發生左事而唔開心,咁你走呀? 一唔開心就走呀? 咁好唔認真好唔負責任!

阿ta 提到...

TO HGC :

又唔洗咁樣小人... 可能有心人有過一D 好傷心的經歷吧.~~

有心人 提到...

唔係要人就!!阿ta你真係好,我女朋友又係成日講粗口話我,結果我同佢分開咗!你會唔會用粗口話你男朋友?. 我好担白同我女朋友講出我的壓力問題,佢無理會我,只覺得我錯!我覺得兩個人如果一方有壓力問題,係唔係要幫下對方?

HGC 提到...

我地講緊em em單case wow, 有心人,不如你自己開個blog講飽佢喇!
你連em em單case都分唔清對錯, 咁你女朋友平時一定受左好多氣, 激到佢用粗口話你, 但你又以為佢錯!

阿ta 提到...

RE 有心人:
係呀? 你女朋友講粗口呀? 你幾歲人呀? 從未聽過人講粗口呀? 洗唔洗為講粗口分手呀?
學 HGC 咁講,一個人唔會無啦啦講粗口喎。
你自己問心,你有冇做錯過野呀??

阿ta 提到...

RE HGC:
你都好明白女人!! 我成日都相信,永遠最肯付出,最能忍受的都是女方。就算女人喊幾耐,講左幾多粗口,最後咪又係忍落去........

有心人 提到...

你地D女人啱曬!阿ta我幾多歲你知咖!

Unknown 提到...

免費視頻
真人視頻
視頻網站
真人視頻
比照聊天室
同城聊天室視頻聊
不收費的同城聊天室
主播
9158聊天室
美女視訊下載
韓國女主播聊天室
美女主播
女主播聊天室
康福聊天室
康福視頻真人聊天室
現在還有什麼聊天室
視訊美女聊天
台灣美女視訊
美女視頻
MFC視訊美女
好聊
誘惑頻道
視訊聊天室破解版
韓國視訊
視訊主播
視訊聊天網站
本土視訊聊天室
聊天室
韓國winktv視訊主播
韓國winktv視訊
韓國視訊主播
韓國視訊種子
韓國視訊聊天視頻
韓國視訊網
視訊主播排行榜
韓國視訊主播排行榜
韓國視訊主播夏娃
免費一對一視訊聊天
一對一聊天室
國外視訊聊天網站
日本視訊聊天
韓國視訊聊天網站
秀女聊天室
在線聊天室熱舞
視頻表演聊天室
台灣視訊女神
台灣視訊UT
台灣視訊網站
台灣視訊聊天室破解
視訊電視