2009年11月26日 星期四

衰人一個-----------MOE 仔

餵食的 MOE 仔 ---- 愈來愈肥仔


          死懶鬼!!! 成個身趴哂地到食!!!

  我鬧佢: 作死呀! 搞到成地都係!!!   MOE 仔: ( 扮傻+周圍眼望望 )   

 有人打電話黎,我用SPEAKER傾計,傻仔MOE周圍搵,邊到出聲呢?!


              終於俾佢搵到~!              死搶死搶,乜都同我爭,爭到又唔識講野喎!


我唔俾佢講電話,佢竟然咁樣啤住我!!


洗鼻~~~~~~!


扮野啦!! 無啦啦望咩窗呢!?



新玩具----捐山窿

淆底的 MOE 仔

七七四十九日後,佢終於捐左出黎...........

捐就捐左出黎...但係好似未驚完.....

之後........ 又捐返入去,就死都唔肯捐出黎。

幾鬼囂張!!!! 頂佢個肺!!!

聞夠未呀???

我拆開個袋...佢又聞!!

唔洗驚佢會偷食..... 唔聞返七七四十九日佢係唔會食嘅 !

  睇睇....好鬼餵食喎真係 !       我死都唔俾佢食~ 佢就扮野扮肚餓 !!!        又啤我 ~

睇下佢!!! 死仔包! 洗唔洗咁兇狠呀 !!! 我係要坐你張梳化呀! 吹呀 吹呀 吹漲呀 !

我條褲呀 !!!!!!

佢睇緊自己 D 爪痕!! 知衰未呀你? !

原來想爪埋另一邊!!! 衰人!!!


點解佢成日都食手指呀腳趾呀咁呢 ?? 點解佢成日蛤我呢又 ? ??
今日仲衰,佢想咬電線喎!!!! 鬧佢就扮傻仔!! 我一路鬧,佢一路扮眼訓,之後合埋對眼喎!!

係咪全世界D男人都蛤我 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???

14 則留言:

KennyT 提到...

送俾我啦不如﹐好得意呀

浪子m: 提到...

借d意鬧男人啦你

阿ta 提到...

KennyT:
送俾你都唔好要啦!!好鬼識扮野架呢條友!!!

阿ta 提到...

浪子M:
咁係呀麻!!!!!!!!!!!!!!!!!
男人呀!!! 沒有一個好東西!!!!!!!!!!!!

浪子m: 提到...

好男人不是沒有, 只在乎你認不認識, 呵

阿ta 提到...

浪子M:
已經識到你............!

浪子m: 提到...

口甜舌滑喎

你那麼夜還不睡呀?

3 hungry tummies 提到...

好得意啊!!!

阿ta 提到...

浪子m:
你仲夜啦!

阿ta 提到...

3 hungry tummies:
仲咩俾佢呃到你?
睇唔睇到佢啤我&用爪我對腳個樣係有幾衰呢請問?

港男大力 提到...

成日話我借d 意話女人....
你咪又係..=X

petite nyonya 提到...

wow, your cat is gorgeous and real cute!

匿名 提到...

   / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄\
  /            )
 |    ノノ_ノノ_ノノノ
 |  / /  ヽ/ ヽ |
 |i⌒ ─|   ・| ・ | |
 | ∂   \_人__/ |
 ||      っ  | Hahaha
 /  \    \/  ノ You are shit ! 
/WWW \     /

匿名 提到...

韓國三級黃片電影
下載3級電影
理論片3級片快播
色媽快播影院
一本道京東熱影院
一步影院網址
一步影院在線
三級片電影免費
三級片電影日韓
510dd快播在線
快播A片電影日本
快播日本AV電影
AV色情電影
歐美快播三級片
日本快播三級片
日韓快播三級片
成人毛片高清
在線成人毛片
成人毛片免費
情色電影網址
av劇情片
日本AV成人影院
在線看片毛網站
免費A片網站
免費毛片網站論壇
快播怎麼下載毛片
快播怎樣下載A片
愛城論壇地址性感
愛城bt的地址
色天使帳號
色哥哥論壇
島國AV下載站
色洛洛手機中文網
33色洛洛中文網
妻子色洛洛中文網
色老二電影導航
播毛片兒生涯高清在線觀看
擼美媚毛片色圖
擼美媚毛片自拍
85CC免費影視片觀看
完全免費在線AV視頻
免費放A片
爽歪歪電影下載網站
爽歪歪成人綜合網
色情大世界
AV小次郎小說
成人AV小說網
倫理AV小說圖片
我要叉女網亞洲第一頁
人妖電影網址