2009年11月6日 星期五

我要呀 !

還有 1 個星期左右,BB貼紙便會暫停派發。
約 2 個星期後,BB 就會暫停換購。




直至現在,我只有4個 : 魚旦﹑炒麵﹑杯麵﹑啤酒( 不包括無故失蹤的奶茶BB & 重覆了無限次的杯麵BB )。
手上持有 3 張滿了 10 張貼紙的印花收集咭,急急腳到樓下去換.................
7-11的職員:『 BB 換哂喇,你要去第二到喎... 』
有沒有搞錯!! 距離換領限期還有整整 2 個星期!!! 這是一個什麼樣的答案呀!!!!!!!
我兩眼發火,正準備開口大罵............
朋友 W:『係你黑仔啫,唔關人事.......』
嗯,我想.... 今年的我,又是真的倒霉到不行。 OK,可能真的是我的問題...唉!

那....我打算明天到尖沙咀那邊換了.... 希望可以換到! ( 不要再重覆呀! 拜託! )

7 則留言:

13elle 提到...

這個情況, 我想起我媽之前瘋狂地換購小丸子,
家下我家的小丸子陣容超頂盛.

港男大力 提到...

咦, 乜你又去尖咀,咁啱呀

我淨係同OK玩過史迪仔HAH...

Jenny 提到...

我今日仲有3個比你呀, 貼埋佢啦!
希望你今日出 tst 可以換到你鐘意嘅 bb!

MXWVI 提到...

Those are so cute. They never have stuff like that in US 7-Eleven stores.

阿ta 提到...

RE 13ELLE:
如果我阿媽好似你阿媽咁有童真就好喇! 我唔洗草得咁辛苦!!

RE港男大力:
我MISS左STICH! 已經好遺憾.........

RE JENNY:
多謝哂!!! 你俾我果個仲未換呀真係!
聽日聽日, 我一定換!!

RE MXWVI:
actually, i dont reli see ppl go 7-eleven often like how hk ppl do. US ppl seems juz like going for buying alcohol~

匿名 提到...

  Fuck ! ! ! !
\__ ___/
     V
     /⌒ヽ    /⌒ヽ
    /    ヽ  /    ヽ
    |     | |     |
    |     | |     |
    |     | |     |
           V      ヽ
  /                \
 /                   ヽ
 |                    |    
 |     ●       ●      |  
 ヽ                   / 
  \       ×        /   
     -、、,,,,,___,,,,,、、- ∩     
   //    (_人_)   (   )   
  (_ /             ヽ_)

Unknown 提到...

免費視頻
真人視頻
視頻網站
真人視頻
比照聊天室
同城聊天室視頻聊
不收費的同城聊天室
主播
9158聊天室
美女視訊下載
韓國女主播聊天室
美女主播
女主播聊天室
康福聊天室
康福視頻真人聊天室
現在還有什麼聊天室
視訊美女聊天
台灣美女視訊
美女視頻
MFC視訊美女
好聊
誘惑頻道
視訊聊天室破解版
韓國視訊
視訊主播
視訊聊天網站
本土視訊聊天室
聊天室
韓國winktv視訊主播
韓國winktv視訊
韓國視訊主播
韓國視訊種子
韓國視訊聊天視頻
韓國視訊網
視訊主播排行榜
韓國視訊主播排行榜
韓國視訊主播夏娃
免費一對一視訊聊天
一對一聊天室
國外視訊聊天網站
日本視訊聊天
韓國視訊聊天網站
秀女聊天室
在線聊天室熱舞
視頻表演聊天室
台灣視訊女神
台灣視訊UT
台灣視訊網站
台灣視訊聊天室破解
視訊電視