2009年11月18日 星期三

買地圖

今日去左旺角朗豪坊,原本想去買 D 野,不過 D 聖誕歌不停咁播,周圍 D 人又攬到一舊一舊咁影相,對於分左手冇耐的我黎講,好難頂。
企左一陣,FEEL 到 D 眼淚想湧出黎,鼻頭酸酸的,很討厭! 睇野愈來愈矇......我死忍死忍死忍。
我呆左,睇野冇哂焦點咁企左一陣,個心好實好乸,我冇諗過原來我會咁唔開心,有 D 擔心自己其實原來頂唔到,一路扮野死頂,頂頂下頂爆自己。
咁多個月,我未喊過,但其實我知,我好想大大聲聲咁喪喊。

我決定咩都唔行唔買,走人。
(地下大堂扶手電梯位) 忽然有一個男同胞走近我問:『小姐,邊到有地圖?』
『咩野地圖,邊度地圖,邊度有地圖買定睇定畫定玩定咩 Q 野!!妖你!你想問乜野啫!!!! 死男人臭男人!!!』 ( 我心諗 )
『詢問處有得攞。』(指向詢問處)
男同胞:『點去買?』
『咁你可以行後少少,雙手插袋,再一野坐跑衝過去 H&M,白線前自我旋轉,鐵餅式擲個10蚊去詢問處,再蓮花碎步行返去----------買。』 (都係心諗)
『唔洗買,唔洗錢架,我幫你攞啦。』
男同胞:『唔係呀小姐,我想買地圖。』
『咁去書店啦。呢到應該冇喎。』
男同胞:『書店冇地圖架。我想買地圖俾我個女,佢讀大學。』
『地圖袋呀?』
男同胞:『我想買錶。』

.
.
.
.
.
.
.

原來係帝舵錶。

7 則留言:

浪子m: 提到...

嘩, 堅好笑

港男大力 提到...

1. langham個d 死人音樂,不停重複,聽到人都煩
2. 返屋企喊出黎啦~~~
3. 同d大陸人話你有陰謀一樣 haha

阿ta 提到...

re 浪子M:
係咪寸緊我?

阿ta 提到...

RE 港男大力:
你都對果D音樂好大反應喎....

提到...

笑左!!

匿名 提到...

事實係條友d普通話爛得濟定係...咩

好爛~

匿名 提到...

   / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄\
  /            )
 |    ノノ_ノノ_ノノノ
 |  / /  ヽ/ ヽ |
 |i⌒ ─|   ・| ・ | |
 | ∂   \_人__/ |
 ||      っ  | Hahaha
 /  \    \/  ノ You are shit ! 
/WWW \     /