2009年11月21日 星期六

無良心的新娘子



是不是神經病的?
什麼日子? 什麼天氣? 寒冷警告已經生效啦!!!
新娘子J 都是繼續堅持要一眾姊妹們穿裙子!!!!
我的款式就是這個!
根本又薄又貼又短又透......................... 發神經!冷死人呀~!!!
倒不如大家都不穿啦,只帶個胸圍穿條內褲啦~!!!

剛準備好接新娘的道具物資,已經是凌晨 01:30 ,累到不行。
明天早上 05:00 起床,好辛苦呀!!!!

準新娘子 J,明天就是你的大日子,祝以後日子幸福快樂!
嗯.............. 不知道我明天會不會哭呢...?? 希望我不會啦.....( 你估呢? )

by the Way, 點解新娘結婚果晚一定要露坑露背露胸露腿的??? 明明平時惜肉如金,每每結婚果晚就失左常咁左露右露...?
又,明明平時d男人唔鐘意自己女人俾人睇蝕,裙都唔俾著咁滯,但結緍果晚,又任人睇自己老婆呢??

12 則留言:

naruto 提到...

加件白色或暖色毛毛外套,影相先除啦

浪子m: 提到...

呢d咪犯賤囉

13elle 提到...

我見到你條裙我覺得好凍.
其我覺得結婚著果d包到hum既vintage婚紗係幾有型

港男大力 提到...

結婚個晚俾個老婆左露露,右露露
相信都係.
1. 俾人知道:我老婆有前有後有大波有大蘿的
2. 一生人一次,返到去會變怪獸,梗係等佢仲未係怪獸之前留念啦....

beckay 提到...

點解係明天係22nov 呀?

你唔係星期五(27nov) 先做伴娘咩??

阿ta 提到...

RE NARUTO:
我最後係差唔多成日都冇除果條毛呀~~ 真係太涷喇~!!

阿ta 提到...

RE 浪子M:
又唔好咁講野...都係貪靚JAC...

阿ta 提到...

RE 13ELLE:
YESYES! 70 -80S 的婚紗呀麻~ 我都好鐘意呀!!

阿ta 提到...

RE 港男大力:
你呢個理論呢...... 係咪又侮辱女人呢你??!?

阿ta 提到...

RE BECKAY:
我 21 係姊妹
又 27 係伴娘

naruto 提到...

70 -80S 的婚紗...係一個好好嘅選擇

因為唔會專登谷胸同修腰,個CUT簡單D,易handle好多

配all back頭已經好elegant

匿名 提到...

   / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄\
  /            )
 |    ノノ_ノノ_ノノノ
 |  / /  ヽ/ ヽ |
 |i⌒ ─|   ・| ・ | |
 | ∂   \_人__/ |
 ||      っ  | Hahaha
 /  \    \/  ノ You are shit ! 
/WWW \     /