2009年11月10日 星期二

BRUNCH

今天的 BRUNCH,想來想去.....都不知道吃什麼才好。
芝麻餅,波蘿包,奄列...........通通不想吃!
ta媽子見我行來行去:『咁多野食都煩呀? 咁你去食屎啦!』
(再一次令我想一手扯佢汁頭髮出黎,再把我髮尾的開叉位輕輕的剪下來,驗下 DNA!)

由於無人問津.....只好親自操刀來把它K.O.!

下一次,我會試把啤酒﹑思樂冰﹑奶茶混入,搞拌,即食 !

想和我分享嗎?

5 則留言:

浪子m: 提到...

你bb上腦

港男大力 提到...

咁會約你去醫院追風

阿ta 提到...

RE 浪子M:
嗯.... 可能係啦~

阿ta 提到...

RE 港男大力:
你玩野呀? 追風!!!!

匿名 提到...

  Fuck ! ! ! !
\__ ___/
     V
     /⌒ヽ    /⌒ヽ
    /    ヽ  /    ヽ
    |     | |     |
    |     | |     |
    |     | |     |
           V      ヽ
  /                \
 /                   ヽ
 |                    |    
 |     ●       ●      |  
 ヽ                   / 
  \       ×        /   
     -、、,,,,,___,,,,,、、- ∩     
   //    (_人_)   (   )   
  (_ /             ヽ_)