2009年11月9日 星期一

只差一點點

超開心 !!
一次就抽到喇!!! 我最最最最最愛的燒賣 BB & 思樂冰 BB 呀!!!
真係開心到好似生左 9 個都係女, 第 10 個係仔呀! 有慈姑定架!!!!!!!!!! ( 註: 我係鍾意仔多D嘅! )


每次我望真你~~~
每次我望真你~~~
你那眼光中,CUTE 爆發亮~~~~
燒賣 BB 比較怕羞,面珠紅紅的~!!!

來個全家幅~!
奶茶 BB - - - 不愧係大佬,樣子成熟可靠 !
思樂冰 BB & 朱古力奶 BB - - - 好貪靚,影全家幅都不忘 3 / 7 面 !
啤油 BB - - - 天生好唔定性,樣子最古惑喇 !!!!


我等著你回來~ 我等著你回來~
你地 2 個死仔包,幾時返屋企呀???

有 D 死仔包,真係唔識返屋企 !!!!! 日浦夜浦,冇錢呀﹑奶左野呀﹑避貴利呀............... 就死返屋企 !!

呢 D 真係生出黎好似係黎攞債咁............... 不過往往 D 家長又當佢係寶!! 唉 ! 當生少個啦 !!

7 則留言:

女人仔 提到...

好大投資喎!

港男大力 提到...

真係辛苦你啦....
筆婷買 :p

naruto 提到...

面珠紅紅的~!!!。。。。比人打左一巴咋

阿ta 提到...

RE 女人仔:
唔大投資架,SO FAR 重覆左1次咋~

RE 港男大力:
係喎~~!! 即刻整返個筆婷買先~!
我呢季都買左好多野呀~~~

RE NARUTO:
你係咪39, 40歲??? 完全冇童真.........

匿名 提到...

檸檬茶BB!! OK
我大佬POOH幫你搞掂佢



小子P

阿ta 提到...

RE 小子 P :
點呀? 幾時搞掂呀???

匿名 提到...

  Fuck ! ! ! !
\__ ___/
     V
     /⌒ヽ    /⌒ヽ
    /    ヽ  /    ヽ
    |     | |     |
    |     | |     |
    |     | |     |
           V      ヽ
  /                \
 /                   ヽ
 |                    |    
 |     ●       ●      |  
 ヽ                   / 
  \       ×        /   
     -、、,,,,,___,,,,,、、- ∩     
   //    (_人_)   (   )   
  (_ /             ヽ_)