2009年11月30日 星期一

米路

祝願你地永遠幸福快樂
2009年11月27日 ( 五 )
我最要好的朋友披上了嫁衣裳,祝你倆永遠幸福快樂。
永沒想過我會哭得如此厲害,我一直緊緊握著﹑原本準備為新娘拭淚的紙巾,一早已被我喜極而泣的眼淚加工成了濕紙巾。
註冊儀式開始,緊張的妳在台上發抖,台下的我雙手合十放於胸前,默默地看著新郎把那婚戒套在妳的無名指上,我合上眼睛,再一次誠心禱告,祈求上天給你永遠的幸福快樂。
當新娘子最後真的忍不住流下淚時,我只好乖乖的把濕紙巾端上去,『我剛用過呀,你不要哭好不好 ?』
新娘子看了我一下, 『有沒有搞錯的,你好麻煩呀,伴娘是這樣做的嗎?』新娘子竟破涕為笑。


這是我自導自拍的一幅照片,攝於上環。

我想大概只有我和你,才會發生的這麼一件傻得可愛的事了。
好朋友啊,你要幸福呀!
祝願你倆白頭到老,永結同心。

******************************************************************************************
唉............
由於新郎新娘一早已說明所有兄弟已經名草有主,姊妹們已知道早上可以來個潑婦罵街,所有彈藥留待晚上備用,晚上來的鑽石王老五可不少呢!!
早上的接新娘時間,我和其他的姊妹都已經豁出去,不顧儀態地兩眼發青光,又推又撞的把兄弟們趕到遊戲區,大叫大喊的逼迫所有兄弟嚴緊遵守規則以完成遊戲。
情況混亂得如世界大戰,吶喊怒吼聲更縈迴整層所有單位。直至管理員趕到,他遠遠的看來看去,大家才自律一點,情況得到控制了。
原來,只要我們目標清楚又耳根清淨,不論男女,都可以很狼死 !

到了宴會中段,大會播出『即日精華』片段,我竟有連連五個鏡頭,包括 :
怒指新郎 :『你同我企好啦!!! 有冇誠意呀你而家! 下!!!!!!!!!!!!!!? 』
不耐煩怒吼: 『JA JA 林啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 』
『你識唔識畫公仔架你!!! 你有咩識呀你!!!!!!!!!!』
『你黎做咩架?? 邊個娶老婆呀而家?? 訓醒未啫!!!!!!!!!!!!!!』
再加上幾個不屑一看的溫柔表情,以及想把他們踢出去的可愛鬼臉..........

頂他們攝影師的臭肺兒,什麼料子呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
『喂你又唔打格仔又唔盛,野野仲要大頭,我一定嫁唔出啦今次!!!!! 』我投訴。
『喂你地' LUM '佢唔係唔得,但係要記住邊個先係你地老細呀! 有咩理由佢D大頭會多過我呀!!!!!』新娘豎起拇指向攝影師投訴。

當晚大排筵席 25 圍,假設每圍有5位單身男士,他們這麼一搞已旋風式斬斷了我125條米路!!  還未計算他們單身男士有可能介紹我認識的 X 位男性朋友呢?? 會是什麼樣的一個數字??
可以想像大概有十九幾億萬個血滴子從天而降,霎眼間牢牢的把全世界好男人的頭套住,下一秒,即哀鴻遍野﹑個個身首異處﹑血流如注,場面何其悲壯!!!!!!!!!!!

我都只是搞搞氣氛助助慶罷了,還真的希望我的真命天子能夠明白我的心意,不要給我嚇跑才好。

15 則留言:

naruto 提到...

D攝影師同你過唔去啦

nettie 提到...

haha so funny

KennyT 提到...

笑了

匿名 提到...

可能席中就是有一男子獨具慧眼,欣賞你這麼豪邁而喜歡你呢! :P

VJ

阿ta 提到...

RE NARUTO:
YES YES!! 唔知點解要咁對我!!! 我憎死 CAMERA MAN!!!

阿ta 提到...

RE NETTIE:
你都仲有黎睇呀~~!! 我地幾時出街呀?

阿ta 提到...

RE KENNY T:
係咪架?? 你會唔會鼓勵你D男性朋友鐘意呢 D 女仔呢又?? 有的話,請俾我個EMAIL佢~!!

阿ta 提到...

RE VJ:
唔該哂......! 用豪邁黎形容我! >.<

匿名 提到...

呢張相...男仕的動作.. 令我諗起....兩棲動物 :X


P媽

阿ta 提到...

re P媽:
似咩呀? 我好想知!

港男大力 提到...

相信一定要放出黎睇, 或者大家分享下
可能cam man想影多d 你呢:p

阿ta 提到...

SORRY 呢野唔聽得你話喇..........
我唔想再断多幾百條米路呀~

匿名 提到...

   / ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄\
  /            )
 |    ノノ_ノノ_ノノノ
 |  / /  ヽ/ ヽ |
 |i⌒ ─|   ・| ・ | |
 | ∂   \_人__/ |
 ||      っ  | Hahaha
 /  \    \/  ノ You are shit ! 
/WWW \     /

瑩 提到...

睇到你呢篇blog. 我回想起當日的情景..
又睇上半部..我都睇到有d眼濕濕..再睇落去..我真係笑傻左..所有畫面又再次重現我眼前.

好開心因為佢地結婚而同你更加熟絡. 好開心識到你呢個朋友. 好開心原來有人癲過我. anyway. 以後大家都一定要好開心呀!!

匿名 提到...

韓國三級黃片電影
下載3級電影
理論片3級片快播
色媽快播影院
一本道京東熱影院
一步影院網址
一步影院在線
三級片電影免費
三級片電影日韓
510dd快播在線
快播A片電影日本
快播日本AV電影
AV色情電影
歐美快播三級片
日本快播三級片
日韓快播三級片
成人毛片高清
在線成人毛片
成人毛片免費
情色電影網址
av劇情片
日本AV成人影院
在線看片毛網站
免費A片網站
免費毛片網站論壇
快播怎麼下載毛片
快播怎樣下載A片
愛城論壇地址性感
愛城bt的地址
色天使帳號
色哥哥論壇
島國AV下載站
色洛洛手機中文網
33色洛洛中文網
妻子色洛洛中文網
色老二電影導航
播毛片兒生涯高清在線觀看
擼美媚毛片色圖
擼美媚毛片自拍
85CC免費影視片觀看
完全免費在線AV視頻
免費放A片
爽歪歪電影下載網站
爽歪歪成人綜合網
色情大世界
AV小次郎小說
成人AV小說網
倫理AV小說圖片
我要叉女網亞洲第一頁
人妖電影網址