2009年11月2日 星期一

天下無不散之筵席

11 月02 日係我的 LAST DAY,有好多同事都好主動咁話請我食飯,我真係受寵若驚,我唔係咩野SENIOR,更加無為大家做過D咩野,咁都呃到一餐飯食!

日本餐
我DEPT 的同事 I 一早已提議同我食飯,之後其他同事又一呼百應! 最後仲要連女俠 A 都賞面去!
真係呢......好驚! 雖然話『飯點都要食...』 但係唔一定要同我食,又唔一定要請我食囉,我信佢地真心同我 FAREWELL!
平平實實的一餐,其實我好感動! 因為.... 同一個場景,係我第1日入黎做嘅時候出現過一次咋。
之後的LUNCH TIME,有D 會食自家製飯盒啦,有D會出街食啦,有D要ON DUTY啦,有D一路食一路睇FILE啦...... 冇咩幾可真係可以一齊坐埋專心咁食飯,輕鬆咁傾計。
呢一餐,我會好好記住。多謝你地。

飲茶
去飲茶啦,我以為3-4個女仔啦,點知原來成12人坐埋一圍呀!
最難得係唔同DEPT的同事都坐埋一圍,有D真係果日先係大家第1次見面 tim! 真係好俾面我囉!
大家叫野食呀,講呀笑呀,食到捧住個肚走!好開心咁!
我都笑到差D冇哂儀態~~
多謝你地,我都好希望你地以後做野都順利啦。

朱古力波波
呢個犀利喇,係M小姐 EO送架!
喺我心目中,EO真係好鬼高級!仲要佢係 EO 中的 SENIOR,真係呢..........勁人一個!佢送呢盒朱古力俾我的時候,我係 O 左咀,係大 O 唔係小 o 喎! 定左幾秒呀真係.............!!!
事緣佢唔得閒同我食飯,就送份小小的朱古力俾我喎! (ROYCE 朱古力....唔係小小的朱古力啦下話?!)

EO 真係 EO,無論行文書寫,講野做人都勝人一籌,佢好肯定咁講『我知你鐘意食朱古力!』
哈哈~ 觀察力超好啦,睇睇我個位,個 MONITOR 已經好明顯咁表示左出黎~~ =] 不過,佢係真係有心,記得我鍾意食!

好搞笑,其實我想講『我都知你一定會買有NUTS的朱古力!』
因為我好記得有1次佢入黎攞阿同事俊男 A 的小食,EO食呢隻果仁果個樣.....食完一粒又一粒,個樣好似小朋友食糖咁,好滿足咁~ 哈哈~!!!

講真,


ROYCE的朱古力都真係好滑架!


有冇人知有幾多粒?我原本想搵張紙打正字去MARK低有幾多粒...


點知... 我一剪完已經就 JA JA 林啪左3粒喇,根本唔記得要MARK正字.........


我唔係擦鞋唔係賣口乖,真係好多謝 EO ,睇睇個 O-CHART,身份地位學歷背景......真係遙不可及! 係真係可以唱『你我相隔多~~~麼~~~遠--------!』

步步高


呢野呢......... 唉,我都真係喊左出黎。


門口的同事C,早上見我踏入OFFICE,問:『TA小姐,你食左早餐未?』佢之前1次都冇問過。咁我又真係未食喎,答『未呀,你呢?』C:『你去Pantry睇下,一盒你架!』



佢一早起身煎俾我食架! omg! 咩野事?仲咩呀?點解呀?俾我? 佢話:『我唔想咁高調,知你要走喇,係咁2,希望你唔好介意,哎呀,死喇!唔記得你唔食豬肉..............』首先,sorry先,我出賣左你,不過我已經好低調咁冇講你個名........(嘻嘻!)

之後,佢同我講左好多鼓勵我嘅說話,又捉住我對手(奶野位1,身體接觸我實喊),叫我唔好睇低自己呀,要為爸爸媽媽努力呀(奶野位2,一講我爸媽,我通常都喊!),再講少少佛學道理(奶野位3,我信佛的,好明白佢講緊咩野。),再講『我整糕俾你,係想你步步高升!』(各位觀眾,呢個已經係爆喊位! )其實果刻係好想大笑,咩事呀?拜年麼?!? 不過笑笑下,就眼矇矇成眼淚水,朗下朗下.......我要型! 所以都死忍,死都唔眨眼呀我!


同事 C 都有DUTY,唔講咁耐,埋位做野。我........... 就一個轉身扮忙.......其實,我都未開櫃桶攞帳簿,好多野都未做架。由我個位行去Mgr個櫃桶位,5-6步....我d眼淚已經爆哂出黎啦....!

烏冬餐


OK攞完鎖匙 CHECK埋EMAIL,去票房喇,呢2位票務同事呢....都算係我最直接同最多機會接觸喇,大家講下笑下,仲話有好工/好老公都會介紹我 tim~ 同事R比較內向,不過都講『你得閒返黎同我地傾計呀~』同事B『係呀,我地去食野搵埋你呀!』


又講下D白痴野呀,笑下笑下就夠鐘開工喇~ 其實都真係要多謝佢地,我新入黎做呢...好多野都冇佢地咁熟,佢地係會提醒我架~! 同埋,開心都好重要,晨早流流,日日大家都笑個痛快,笑住咁開工係好幸福架。

去到COUNTER, 同事R就捉住我話唔捨得我喇,之後同事H呀S呀K呀都有講埋一份。係咁講講講,我係彈開左,問同事R『咩事呀你地? 夾埋架? 我岩岩係上面已經好想喊 (其實係喊左!),你地而家又想整喊我呀? 唔好喇掛? 我一早返工呀大佬,岩岩先係架車到化好個妝,而家喊我個妝好大鑊呀!!!!!』


佢地又約我LUNCH去食烏冬,又係叫到一臺都係食物,好熱情! 不過我真係好Q煩....食野又慢又小....真係唔係咁好意思! 搞笑地,佢地不停話我好人同埋靚女,當堂D烏冬係甜架啦~!! 咁我都仲係清醒嘅,我真係咁靚咁好人又點會我LAST DAY先講? 點會從來冇人問我攞電話同約我出街呀係咪先 !? 哈哈哈哈~~
TEA TIME 仲有送我一件旦TART,我其實真係飽到呢............................................. >.<
不過,真係好好食架,已經係第N次食呢個喇,我依然係吞左佢落肚,係堅正!


其實都要多謝呢一班同事呀,睇睇星期六呀星期日呀,唔係佢地LUCKY,唔係佢地肯做,我點會咁順風順水準時收工呢?



西班牙菜


好意外! 我老闆 J 冇啦啦又話請我食飯! 我呢D係好人黎嘅,好HONEST:『下? 食左喇喎!』 老闆 J:『今次淨係管理組!』就係咁,又叫我諗餐廳喇。我只係行左入一間最近公司同最平的,(其實又真係一D都唔近唔平!)唉,我唔係好想要人地洗錢......!


OK呢餐係我呢半年最飽的一個LUNCH! 係好多野食~! 同埋好好食!! 我呢....真係食到抖哂大氣!!大家影下相,真係傾下計,WOOHOOO~ 好WARM呀!


GOODBYE


我買左2盒朱古力1盒COOKIE,點知都係唔夠分 (仲要俾我遇到山賊!!)


所有同事都對我好好,大家都真係合作愉快,好唔捨得呀!


遺憾LAST DAY 見唔到同事I,佢形象係好鮮明的----- 一團火!火勢係10級! 好多人都話佢咩咩咩唔好,又點樣點樣惡死,咁我好好彩,同事I又對我冇咩野喎,仲當我女咁湊,真係冇俾佢燒傷過。我會再搵同事I 一次,我有野要俾佢仲未俾~


遺憾趕唔切去傻男 A 的HOUSEWARMING,傻男 A 的的確確係好人一個,成日都講『胡亂』!胡亂做呀﹑胡亂食呀﹑咩都可以胡亂...............希望佢快D『胡亂』搵到個女伴喇~


遺憾冇同老闆 J 來個GOODBYE HUG,我收工想行埋去的時間,唔知邊個打電話俾佢,仲傾到好似有DD火起....哎呀..天氣乾燥,小心山火~


100%白痴------ 我同女俠A來個GOODBYE HUG啦.......我行前一步佢又行前一步,一HUG---------- 嘩! 死喇今次! 我一腳踩左落佢隻腳到呀!!!!! 好樣衰......... 好想問:『可唔可以TAKE 2呀?』


仲有阿PR同事V,都好大原因係佢我可以咁快識到咁多朋友,不過,當我同其他人HUG的時候,佢就次次係我後面大叫『你地好核突呀!攬咩呀!!!!』 OK,我決定唔攬佢!


嗯...............就係咁喇,我決定寫低哂佢,因為,返工真係可以好開心架~!


9 則留言:

港男大力 提到...

WAH...睇黎你人際關係都幾好, 低調地都有咁多人(定係因為你走先慶祝..hahaha..講笑)

邊個話公司一定無人情味!!haha...

阿ta 提到...

係喎.......... 會唔會係慶祝我『終於都走喇』.... 冇諗過TIM.....(頹!)

港男大力 提到...

咁可能老細或者你下屬(如果有既話) 會開香檳慶祝 haha....

阿ta 提到...

RE 黑心鬼 港男大力:
仲講........ (激頹!)
你再講就迫你去吸死人風!

浪子m: 提到...

大家都要努力搵工!!

浪子m: 提到...

已有工者應搵工, 更明白自己的處景, 經濟市道。

無工者唔駛講點解啦。

騎牛搵馬者應不停搵

騎馬者就唔駛搵

阿ta 提到...

RE 浪子M:
係啦.......又要去搵牛搵馬.......!!!
你騎緊牛定馬呀??

Unknown 提到...

成人視頻
色情視頻
裸聊美女視頻
視頻播放器
視頻軟件
視頻聊天網
真人裸聊
情色視頻
同城一夜我情聊天室
在線視頻語音聊天室
同城交友聊天室
網易同城聊天室
同城聊天室網站
qq的同城聊天室
情色視頻
裸體視頻
裸體視頻
裸體視訊
裸體視頻
日本視訊女
日本視訊合集
日本視訊聊天室
日本視訊DXLIVE
日本視訊網站
日本視訊美女
日本視訊種子
視訊聊天交友
視訊美女
免費視訊美女
視訊美女視頻
視訊美女種子
173免費視訊
免費視訊區
173vpn免費賬號密碼
173vpn免費
維納斯免費視訊區
美女視頻網站
美女熱舞視頻
173vpn免費賬號
金瓶梅高清完整版
live173
live173破解
live173破解版
live173下載
live173點數
live173應用程序
9158虛擬視頻
live173影音生活秀
美女影音生活秀
生活影音

Unknown 提到...

成人視頻
色情視頻
裸聊美女視頻
視頻播放器
視頻軟件
視頻聊天網
真人裸聊
情色視頻
同城一夜我情聊天室
在線視頻語音聊天室
同城交友聊天室
網易同城聊天室
同城聊天室網站
qq的同城聊天室
情色視頻
裸體視頻
裸體視頻
裸體視訊
裸體視頻
日本視訊女
日本視訊合集
日本視訊聊天室
日本視訊DXLIVE
日本視訊網站
日本視訊美女
日本視訊種子
視訊聊天交友
視訊美女
免費視訊美女
視訊美女視頻
視訊美女種子
173免費視訊
免費視訊區
173vpn免費賬號密碼
173vpn免費
維納斯免費視訊區
美女視頻網站
美女熱舞視頻
173vpn免費賬號
金瓶梅高清完整版
live173
live173破解
live173破解版
live173下載
live173點數
live173應用程序
9158虛擬視頻
live173影音生活秀
美女影音生活秀
生活影音