2009年11月3日 星期二

死人風

朋友 W 的媽是天主教徒,一天從教會每星期一次的『道理分享』回家,(我不是信徒,我不知道這是什麼聚會。)因朋友 W,W 的弟弟﹑爸爸都不是信徒,就連忙延續分享:
『如知道那人將快死亡,千萬不要挨過去接近他,因為臨死的人都有風,在死前的一刻更會釋放一陣死人風! 要是你不小心吸入,一定大病一場!!』
『面對臨死的人,大家不得哭喊叫嚷!否則那臨死的人就會不高興,嚴重者更加會死不過去! 因為... 死人喜歡寧靜。』

那個身為人女的朋友 W,馬上叫她兒子P 打電話給我,說要和肥契一起分享!兒子P 一邊笑一邊轉告那2個『分享』。
嗯................. SORRY,我聽後第一 係O 左咀,第二三四五六都係爆笑! 笑得很辛苦!
一天後在MSN和朋友 W 查明真相,肯定那個小子P沒有吹水,又是一邊大笑一邊MSN!
連現在(已是3天後)寫的時候還是在笑!

什麼死人風.......不要接近臨死的人.......吸入死人風會大病.....!!!
什麼見到臨死的人千萬要靜......那個死人會不高興......或會死不去.........!!!

搞什麼呀? 天主教的人會講『死人風』? 我想問問有沒有指引那風是否『向西北偏西移動....風勢10級....!』
又,很想知道他們是怎樣知道『死人喜歡寧靜。』的?去地獄訪問? 嘩~~~ 超級獨家猛料啦!!

and.........如果真的『嚴重者更加會死不過去』,那...醫院ER的那個什麼什麼儀器(死!我笑到諗唔到野!即果個“CHARGE 250,CHARGE 300,CLEAR! ” 之後電人個胸果舊野) 可以Trade in 一部超級高清大Headphone!
遇到以上情況,醫生係要叫『volume 20,volume 30,PLAY!』之後在那沒有心跳的死人耳邊爆機『Britney spears - baby one more time/ Ricky martin - here we go! ale ale ale!』...

之後.. 那個『死人』就不會死了~

13 則留言:

姬絲汀 提到...

我要邊睇邊掩住個咀.........笑死呢!好爆的死人風理論!

naruto 提到...

我讀左十一年天主敎學校,都無聽過呢D理論喎!

港男大力 提到...

如果真係有死人風, 咁咪有好多人追風一齊死?? 唔係嘛...
死人頭我見唔少...

匿名 提到...

醫生係要叫『volume 20,volume 30,PLAY!』

好好笑! 咩歌一定夠嘈呢?

匿名 提到...

肥契,

我都話我唔係講笑架啦今次~~~ 又唔信

小子p!!

匿名 提到...

去地獄訪問? 嘩~~~ 超級獨家猛料啦!!

uncle 歐陽法正都做唔到喎........
我的paulpaul 真利害..

小子p 再上

阿ta 提到...

RE CHRISTY:
你最明白我呀!!! 我真係諗起都想笑呀!

阿ta 提到...

RE NARUTO:
係好正常呀! 根本.........係無人知道出處....

阿ta 提到...

RE 港男大力 :
哈哈~~~ 生LL 的人追死人風!!!! 咁醫院集合啦~~!!

阿ta 提到...

RE 小子P:
下次你婆婆再去上堂,你叫佢帶錄影機呀!

Jenny 提到...

嗰個叫做心臟起搏器嘛....
睇嚟真係好好笑, 你個腦充滿死人思想...

阿ta 提到...

RE JENNY:

得閒係要諗下呢D野喎~!!
若干年後,可能中左諾貝爾獎喎!

Unknown 提到...

免費視頻
真人視頻
視頻網站
真人視頻
比照聊天室
同城聊天室視頻聊
不收費的同城聊天室
主播
9158聊天室
美女視訊下載
韓國女主播聊天室
美女主播
女主播聊天室
康福聊天室
康福視頻真人聊天室
現在還有什麼聊天室
視訊美女聊天
台灣美女視訊
美女視頻
MFC視訊美女
好聊
誘惑頻道
視訊聊天室破解版
韓國視訊
視訊主播
視訊聊天網站
本土視訊聊天室
聊天室
韓國winktv視訊主播
韓國winktv視訊
韓國視訊主播
韓國視訊種子
韓國視訊聊天視頻
韓國視訊網
視訊主播排行榜
韓國視訊主播排行榜
韓國視訊主播夏娃
免費一對一視訊聊天
一對一聊天室
國外視訊聊天網站
日本視訊聊天
韓國視訊聊天網站
秀女聊天室
在線聊天室熱舞
視頻表演聊天室
台灣視訊女神
台灣視訊UT
台灣視訊網站
台灣視訊聊天室破解
視訊電視