2009年11月12日 星期四

唔該唔好咁叫我

昨晚徹夜未眠,原因是追劇。
( 唔知點解寫親個追字就諗起追風!! 無他,自一篇 死人風 之後:
1. 有個Blog友 - 港男大力,竟然仲可以在我的 BRUNCH post 留 comment 講追風 !
2. 朋友 S ,2日前,同我玩低能 EMAIL 時講死人風 GAG!
3. 偶像王菲又成日晚晚宮心計之後來個'追風'廣告 !!! 成個廣告..... 吹黎吹去,好多風呀!撞鬼! )



今晨 6 時開始睡,10時就硬著頭皮起床了,很想很想多睡一點,不過... 真的餓到不行,餓至胃痛,就心不甘情不願地起床了......

『阿一,肚唔肚餓??』 ta 媽子一邊看報紙,一邊說。
( 成個醒哂,我係咪未訓醒? 發緊夢? 邊個係阿一? 我阿媽見鬼呀? 我一早起身個樣又未至於似鬼下WA? 咁係就算似鬼,又『阿一』咩鬼野呢? )
『 ta媽子,你冇野麻? 唔好嚇我!』我很怕我的家人患上了思覺失調﹑失憶﹑老人痴呆.....
『講乜野呀你呀!!!唔好講廢話!!』 ( 唔該有冇人可以介紹下? 邊到有免費 DNA 測試,晨早流流我阿媽咁樣寸我! 係咪親生架?? )
『我驚你唔知有咩事啫!!! [ D 你!洗唔洗咁寸呀!? (我心諗) ] 你頭先係咪同我講野?你冇啦啦叫我做阿一呀!!? 』
『你今日就係叫阿一! 你最大,你咪係阿一囖! 幾好聽!咩你唔知咩? 咩你唔鐘意咩? 』
『唔該唔好咁樣叫我啦,你咁叫我,我係一定唔會應你!!而家唔係一百年前,什麼 王一﹑張二﹑陳帶金﹑何帶娣 ....!』
『哦,咁你就唔好應啦,之不過我會走埋你身邊指住你,大大聲問: 阿一,你扮聾呀!? 』



急求 免費 DNA 測試 !

6 則留言:

港男大力 提到...

多謝你既"表"揚
唔追啦~~~

匿名 提到...

阿一契!
唔好再講我婆婆的追風史~~

唔該



小黃p

阿ta 提到...

RE 港男大力:

我冇''表''你喎.............

阿ta 提到...

RE 小黃P:
好...........................

匿名 提到...

  Fuck ! ! ! !
\__ ___/
     V
     /⌒ヽ    /⌒ヽ
    /    ヽ  /    ヽ
    |     | |     |
    |     | |     |
    |     | |     |
           V      ヽ
  /                \
 /                   ヽ
 |                    |    
 |     ●       ●      |  
 ヽ                   / 
  \       ×        /   
     -、、,,,,,___,,,,,、、- ∩     
   //    (_人_)   (   )   
  (_ /             ヽ_)

Unknown 提到...

裸聊的qq群
免費視頻找女人聊天
免費成人視頻
成人視頻在線視頻
FC2免費共享視頻
免費成人視頻FC2
真人視訊
真人聊天
台灣真人視訊
真人視訊聊天
真人秀
真人娛樂
QQ樂真人視訊
天空聊天室
視訊
視頻網站
視頻下載
搞笑視頻
世紀佳緣
同城視頻聊天室
真人美女視頻互動
百度圖片真人秀場
寂寞交友富婆聊天室
QQ聊天室
聊天室哪個好
樂趣聊天室
聊天室哪個黃
網頁聊天室
五鳳聊天室
世紀佳緣會員登錄
世紀佳緣網
世紀佳緣登錄
免費在線交友聊天室
多人在線視頻交友
9158多人視頻聊天室
愛聊語音聊天網
語音聊天室
同城交友
免費聊天室
免費裸聊
真愛旅舍視頻聊天室
ShowLive影音聊天網
showlive視訊
瞳孔聊天室
台灣視訊
美女視訊
韓國美女視訊
韓國視訊聊天室
北台灣視訊
台灣免費視訊聊天室