2009年6月30日 星期二

陵發潮州白粥

心血來潮,我好想食打冷! 想食蠔餅!! 不過唔想去廟街。
呢個時候,就係果個為食男朋友發揮佢功能既時間!! 只用上幾秒,就決定去太子 !

陵發潮州白粥


煎蠔餅,鬆化脆口!!
漲卜卜既蠔仔! 數量好多! 金黃的脆漿非常通透香口,蠔仔更是肥美鮮甜, 難得真係粒粒飽滿,皮又薄,咬落去,蛋汁呀蠔汁呀都好香好正呀!!



巨蠔 - 粒粒都爆蠔汁架!

大眼雞
呢到既肉係滑架! 仲有果2碟黃豆醬好好味,通常都係肉質過鞋 & 個汁過咸,呢到就一定唔會囉!

打包了一個給爸爸吃,大腸入味十分乾淨,不肥不膩!
推介菜式: 煎蠔餅 + 炆鳳爪 >>>>>> 又平又抵食,份量十足



食肆: 陵發潮州白粥
地址: 新填地街627號(近太子地鐵站)

7 則留言:

Jerk 提到...

陵發D鵝片都好得~!
另, 佢D白粥我覺得比其他冷檔好食的...唔知點解.

阿ta 提到...

re Jerk:
係呀係呀! 好多人都話鵝片好正!! 我下次先試LU~~

匿名 提到...

我下次都要去 !!!


小黃野 ~

阿ta 提到...

re 小黃野:
真係日日次次都唔同名喎你!!!
你係咪真係出黎先??

匿名 提到...

re:阿ta契

出咪出黎囉..... 但隻灰熊王會"蔑"我o既..



潮州小黃野

阿ta 提到...

re 潮州小黃野:
你個名好似好有來頭咁!!! 笑死我!!

Unknown 提到...

視頻語音聊天室
天下聊語音聊天室
愛聊語音聊天室
天下聊天室網址
天下聊
天下聊聊天室
網聊
農夫聊
冰心聊天室
視訊美女免費
免費視訊
維納斯免費視訊
免費一對多視訊
色男色女約炮網
久吧視訊聊天室網站
日本視訊聊天
日本視訊
日本視訊DX
同城交友約炮
約炮網站哪個好
交友網站約炮容易麼
交友約炮
58同城交友約炮
約炮
交友網站約炮指南
來約炮網
58同城交友
櫻花視訊聊天網
奇摩女孩真人交友視頻網
奇摩女孩視訊聊天網
真人免費視訊聊天室
免費視訊區一對多
台灣免費視訊女郎
玩美免費視訊
卡蜜兒免費視訊
外國免費視訊
月光之女免費視訊區
免費視訊115
女人的裸體真人秀
中教聯誼社
中日聯誼醫院
淘友社
姐妹聯誼會驚魂
美女穿褲襪視頻
褲襪美腳
褲襪美女視頻
無內褲襪美女圖片
玩美女人影音秀
美女影音生活秀
美女影音