2009年12月9日 星期三

又又又又又又又訓唔著

@ 4:20 AM

仲咩呢排成日訓唔著呢 ?  眼光光等天光嘅感覺好難受呀.........................!

好肚餓呀...!
唔可以食宵夜,會肥死 ! 唔好斷自己米路呀喇 !

諗緊聽日做咩好.... 有咩可以整到自己又攰又開心呢? 開心 D 就易訓 D!
有咩可以做到呢個效果呢??? 真係掂床即訓呢?

嗯....不如聽日去SHOPPING呀?! 喪行喪買 ! 咁咪又開心又攰囉 ?!!!!




我係咪痴左? 我係咪自問先答呢............!?


嗯.......................

關電腦﹑數下小綿羊先,拜拜。

8 則留言:

naruto 提到...

食完晚飯,落街行過圈,沖過熱水涼,飲半杯熱奶,太多半夜會起身

Jason 提到...

how many sheepy did you count? ;)

港男大力 提到...

到時係咪又會話個荷包乾哂,灰到訓唔到....
不如你去跳下舞, 或者搵人飲下野算啦...

阿ta 提到...

RE NARUTO:
我唔飲牛奶的。。。

RE JASON:
我睇TV睇到訓左LU~
BTW,歡迎光臨。

RE大力:
跳舞飲野都要$,我決定去你女友果個商場買下野。

港男大力 提到...

好很貴架.......到時你會喊...

阿ta 提到...

RE大力:
冇喊喎

港男大力 提到...

D 人真係有錢....

匿名 提到...

  |\       /|
  |  `ー──一 '   |
  \/ ⌒  ⌒  ヽ/
   /  (●) (●)  ヽ
  l  `⌒(・・)⌒´   l Shit ! ! !
  |   ),r=‐、(   ;;;|
  ヽ;;,,  ⌒  ,,;;;:ノ
     /       \
    ./ ,r       ヽ
    (_、人         !
       ソ   ,;ノ* ,,;ノ
       ヽ  く ヽ く ミ●
        'ー''  'ー''     ● ● ●● ●●