2009年12月8日 星期二

忽腰


昨夜 10:30
有人一邊看富貴門一邊看著我,含笑含笑的說: 『姐,今晚我要作文呀,明天中午1時要起貨,800字。』
『你去死啦,而家幾多點呀? 你仲坐響度等派彩呀!??』
『你幫下我啦。』
『我唔會理你,次次都係咁,搞到成4﹑5點,係咪我唔洗訓啫!!! 得果800字,2個鐘好味? 你即刻行入房寫啦!! 你自己搞掂佢呀你!!!』
『得啦.........』
『即 - 刻- 行-入-去-做-功-課-呀!!!!!!!!!!!!  <<下刪9千萬字係我到上天台,再跌返落黎,之後再到過左對面海..............>>』
(註: 小 - 小小的責備的意思。 )

零晨 3: 30
我見他精神分裂的坐在電腦桌前抓狂,我很心痛。
『你去訓啦,明早我同你PROOF-READ啦。』我又衰心軟。
『嗯...........』三弟其實已經元神出竅。

早上 10:00
『家姐,你得未呀?』三弟給我打了通電話。
『未睇喎,PROOF READ啫好快搞掂。放心啦。』我邊吃早餐邊說。
『你睇睇先啦...............』

早上11:00
我慢條斯理查看電郵,打開檔案 : Comparison between Shanghai and Hong Kong
3 個大版,只有 3 行 :
1. INTRODUCTION
2.COMPARISON
3.CONCLUSION

是不是可以這樣的 ?!?! 有沒有搞錯的 ?? 這個世界真的有這樣的一個人嗎??
我打電話給他,正在上課中的他不方便多說,只馬虎給了我幾句大綱 。


我拚命的寫呀寫呀............... 好嬲呀!!
其實,我只想以 TIMES NEW ROMAN 字體 , FONT SIZE: 99 , DOUBLE LINE SPACING的格式,洋洋10版,不停寫下:
『忽腰 !  忽腰 ! 忽腰 ! 忽腰 ! 忽腰 ! 忽腰 ! 忽腰 ! 』

中午 1:20
交貨

我向朋友 W 投訴,朋友 W 叫我不要理會他,『 ta 三好,你都係做唔出架啦。』

我真的做不到呢! 做姐姐的怎能見死不救呢??
擔心他真的力不從心,功課進度真的追不上; 又擔心他真的懶散如豬,罵他又怕他失去自信再肆無忌憚地浪費光陰。


都說我希望有個大哥,可以對我呵護備至﹑寵我愛我,我就可以叫他替我做論文 : 《反垄断法》的视角看中国石油行业竞争与垄断问题研究
唉...........  其實,三弟會不會有可能替我做這個論文呢...........!??

10 則留言:

港男大力 提到...

你呢D 係咪叫好家姐, 定硬膠家姐呢?
坐係電腦面前,好明顯做樣啦....
唔想幫你小你細佬....
但...唉....
申下算啦....

阿ta 提到...

RE 大力:
又乘機小我係硬膠家姐!!!

naruto 提到...

真係一代不如一代呀!

我果代唔做預左比人鬧,自己承擔嘛

唔做屈人做仲要扮野,你真係要認真小佢

浪子m: 提到...

阿ta小妹, 你做乜q!
即係唔做駛做野,反而有貨交。你咁做係本末倒置啊! 你害緊條粉腸咋

港男大力 提到...

你知就好啦.....
為你細佬好,為你訓多D....
俾D挑戰佢啦..

阿ta 提到...

RE NARUTO:
今晚佢返黎,我再叫佢作過一篇俾我喇已經!btw,小ed。

re M哥哥:
我等你教我好多做人做事的道理。

KennyT 提到...

你咁樣幫你細佬 = 愛佢變成害佢。到佢再大個D之後點樣自己解決問題呢﹖

浪子m: 提到...

見你肯虛心, 考慮下啦

Unknown 提到...

so i like study with u

匿名 提到...

  |\       /|
  |  `ー──一 '   |
  \/ ⌒  ⌒  ヽ/
   /  (●) (●)  ヽ
  l  `⌒(・・)⌒´   l Shit ! ! !
  |   ),r=‐、(   ;;;|
  ヽ;;,,  ⌒  ,,;;;:ノ
     /       \
    ./ ,r       ヽ
    (_、人         !
       ソ   ,;ノ* ,,;ノ
       ヽ  く ヽ く ミ●
        'ー''  'ー''     ● ● ●● ●●