2009年12月24日 星期四

是誰的安排 ?

元氣咭



上星期收到的,莫名其妙。
我喜歡吃日本菜,我喜歡元氣( 多過元祿 ),不過,我正努力防止中年發漲 (福 ) ,要戒吃飯呀!

是誰的安排 ? 謝謝你。

11 則留言:

港男大力 提到...

收到張咁good既野,
益我啦
hohoho~~~

naruto 提到...

哇!發達啦

梁巔巔 提到...

Hello~

呢張嘢, = 有勁折頭?

梁奕 提到...

TA,
祝您聖誕快樂^^!

Ogake 提到...

吃飯唔會肥的, 壽司係其中一種相對唔肥既食物~~ 我係減肥成功人士, 信得過呀!

阿ta 提到...

Merry Xmas! <3

@力:
你都鐘意SUSHI咩? 點俾你呀? 有我名喎.

@ NARUTO:
玩野呀? 咁都叫發達!

@梁巔巔:
我都真係唔知有咩DISCOUNT, 有9折卦...

@ Denzel:
You too!

@ OGAKE:
你俾個DIET PLAN我啦~ 我減10年都減唔到!! 目標係105磅!

匿名 提到...

呢份聖誕禮物勁正啊!
祝你聖誕快樂!!! :)
VJ

港男大力 提到...

我唔介意你同我去食, 咁咪得囉~~~~

beckay 提到...

你 find out 到邊個送俾你未呀???

匿名 提到...

 How are you ?
\__ ___/
     V
          ,r- 、,r- 、
        /// | | | l iヽ
       /./ ⌒   ⌒ \ヽ、
       //  (●)  (●) ヽヽ
     r-i./ `⌒,(・・)⌒´ ヽ.l-、
     | | |   )―--―(  | | ノ
     `| |ヽ    ⌒     ノ| ||
      | | | |\ `ー-‐'' /| | | |
    /| | | | ``   'r´.| | | |ヽ
   /  ヽヽ ノ             ヽ
   |   V               |  |
   |   /         \      ヽ、|
   |   /         ヽ      \
   .!  i     ...       ゙、       ヽ
   |  i    ::r.;      l       ::_)
   .!  i,    `゙"      /        /
    |  人          ノ       /
    |    ゙ヽ、 __ ,. -'"  ` ーr┬ '′
   /   |               | /

匿名 提到...

日本AV電影種子下載
日本AV劇情電影
全色自由網
全色資源網
6185俺去也理論快播
潮播網
度娘潮播網
俺去也的最新地址
最新的俺去也網址
俺去也地址更新
CL視頻下載
CL社區最新的地址
2014cl社區最新入口
91成人網址
91視頻網站
91在線視頻
91成人視頻網站
91成人電影快播網
清純女友影院播放器
清純美女影院
慾望之都論壇
17K小說網
三級小說風流小農民
免費三級小說鄉村春事
好看的三級小說推薦
有色的日本美女圖片
日本美女祼體圖片圖
妹妹好色電影網
AV小次郎影院
AV天堂影院
歐美AV女神
歐美AV明星
歐美AV排行榜
電影網叮叮社區
情色基地電影網站
38情色基地在線電影
色妹妹兩性小說
38情人基地
小色網新網址
小色網情色網
偷偷擼夜夜擼影院
夜夜擼網站加多擼
偷偷擼射影院
偷偷擼影院首頁
極品偷偷擼影院
偷偷擼影院久久愛
偷偷魯圖片
唯一偷偷魯圖片影院
偷偷擼影院主頁
樂文小說網