2009年12月23日 星期三

人間有情

有禮物 !
今天相約浪子 M 吃午餐,OK 眼利的他一眼就認得出我。
見到佢第一個反應係SAY HI,之後就諗起佢 PROFILE 張黃 GUM GUM 的怪物相。
嗯,真人係正常的。

 
                                                攝於 2009年12月22日 冬至 @ 佐敦

禮物就係以報紙包好的精美白老鼠一隻! 白色,我鐘意。多謝你。 (我曾經寫過我個 MOUSE壞左。)
我想試下O係個BLOG到寫上: 我想要層樓。 咁充滿愛心的你地,會唔會又送俾我呢? =P

我依然係咩人都可以傾一餐,佢之後對我的 COMMENT 係 :  好真﹑好直﹑不停講。 (應該係讚緊我。)  不過,佢今日個BLOG,寫 3條粗屎﹑寫廟街4仔......仲多過寫我。

11 則留言:

港男大力 提到...

有機會見到你係你個頭起層樓

匿名 提到...

聖誕禮品啊!無相睇嘅?
VJ

匿名 提到...

係喎~見工見成點呀?
VJ

浪子m: 提到...

唔係報紙黎架, 係招職。

個mouse有poly logo架, yeah

黃gumgum怪物....頂

之前那篇係熱身篇黎架咋, 我知你去緊街丫嘛。

等埋你出post, 我先出篇勁啊嘛。

我打算分幾篇出架。

naruto 提到...

大聲嗌你個名,收野呀!收樓呀!

阿ta 提到...

RE 大力:
咁都俾你諗到,你咁大力,咁你幫我啦,我想要層大嘅豪宅。

RE VJ:
MOUSE你都想睇咩?
見工:等

RE 浪子M:
我打算分幾篇出架。<--- 無3不成幾,請認真一點。

RE NARUTO:
笑死我。好快呀你個腦轉得~!! 我喪笑中。

港男大力 提到...

你係咪想我幫你"潛"建.....

梁巔巔 提到...

互相欣賞, 人生美事呀! 呵呵呵! ^~

匿名 提到...

你...5好咁貪心好囉..-.-

匿名 提到...

 How are you ?
\__ ___/
     V
          ,r- 、,r- 、
        /// | | | l iヽ
       /./ ⌒   ⌒ \ヽ、
       //  (●)  (●) ヽヽ
     r-i./ `⌒,(・・)⌒´ ヽ.l-、
     | | |   )―--―(  | | ノ
     `| |ヽ    ⌒     ノ| ||
      | | | |\ `ー-‐'' /| | | |
    /| | | | ``   'r´.| | | |ヽ
   /  ヽヽ ノ             ヽ
   |   V               |  |
   |   /         \      ヽ、|
   |   /         ヽ      \
   .!  i     ...       ゙、       ヽ
   |  i    ::r.;      l       ::_)
   .!  i,    `゙"      /        /
    |  人          ノ       /
    |    ゙ヽ、 __ ,. -'"  ` ーr┬ '′
   /   |               | /

匿名 提到...

日本AV電影種子下載
日本AV劇情電影
全色自由網
全色資源網
6185俺去也理論快播
潮播網
度娘潮播網
俺去也的最新地址
最新的俺去也網址
俺去也地址更新
CL視頻下載
CL社區最新的地址
2014cl社區最新入口
91成人網址
91視頻網站
91在線視頻
91成人視頻網站
91成人電影快播網
清純女友影院播放器
清純美女影院
慾望之都論壇
17K小說網
三級小說風流小農民
免費三級小說鄉村春事
好看的三級小說推薦
有色的日本美女圖片
日本美女祼體圖片圖
妹妹好色電影網
AV小次郎影院
AV天堂影院
歐美AV女神
歐美AV明星
歐美AV排行榜
電影網叮叮社區
情色基地電影網站
38情色基地在線電影
色妹妹兩性小說
38情人基地
小色網新網址
小色網情色網
偷偷擼夜夜擼影院
夜夜擼網站加多擼
偷偷擼射影院
偷偷擼影院首頁
極品偷偷擼影院
偷偷擼影院久久愛
偷偷魯圖片
唯一偷偷魯圖片影院
偷偷擼影院主頁
樂文小說網