2009年12月3日 星期四

人有相似

認識新朋友,很多時候,都會聽到:『噢! 你好似阿XXX呀!!!』
嗯.... 曾經在小學時期,每年都有老師同我說:『XXX係唔係你妹妹呀? 你地好似樣呀!!!』
我渴望有個大哥,可以照顧我寵壞我;  有個妹妹,當我受到責備時,可以『質佢食死貓』。可惜,現實世界裡,我就只有那兩個日復一日找我便宜的弟弟!!!

最近認識了新朋友,又被說成似一位舞台劇演員,綜合一下以往各方人士的意見後,發現共通點 ----- 女人。





舒淇-
沒可能!!!!!!!!!!! 我討厭黎明 !








焦媛 -
嗯.... 可能我太性感??













袁彩雲-
ok啦,港姐喎~!
好多人都說我的樣子聲線都很相像!!
嗯..... 我覺得我好看一點點喇.....











Yumiko -
可能是我有個時候皮膚十分白晢??














Maria Cordero肥媽 -
請問有幾多人看罷立即笑了出來?
好希望有人會說: 這個一點也不像!!!












如你找到其他的共通點,請告之。 重酬,謝謝。

17 則留言:

港男大力 提到...

終於放你張正面相係度啦

唔似舒淇,佢口大
唔知焦媛,佢太妖
haha...

個個會有相似...
以前有人話我似林(曉)峰, shit!

阿ta 提到...

係咪要開咪開喇叭做廣播呀!!! 洗唔洗第一行就寫出黎呀!!!
因為同朋友玩遊戲輸左,要願賭服輸放正面上放足一日....你睇我張相個樣幾鬼唔願意!! 你仲講出黎喎!!!
你最似就係林曉峰!!!!! 實在係太似!!!!!!!

匿名 提到...

港男有力 提到...

以上港男大力所講都係中肯的,你唔似哥兩個,不過最似就係肥媽!!!

BETTY 提到...

喂 ! 今晚 9 點擂台戰!
輸左要扮豬肉榮,12點前搵 10個 BLOG友影正面相,再叫所有BLOG友POST,有冇膽黎??

阿ta 提到...

RE 港男有力:
你係咪港男大力個好朋友呢...睇得出你好撐佢喎!

RE BETTY:
有冇膽黎?? <-- 唔洗講呢句挑釁我下話?
我黎!老地方啦!! 豬肉榮何懼之有? 元秋收租婆如何?

不過12點前點搵10個BLOG友呀?!?要搵人登好記先得喎... 今日罰過第二樣啦!!

姬絲汀 提到...

最似彩雲!尤其兩個都戴住頭帶個張相!haaa

港男大力 提到...

乜我亂UP都咁有回響呀HAHAHA....
港男有力兄,多謝支持HAHA....

naruto 提到...

呢篇幾好,我都可以寫,hehe

如果睇你做姊妹D相,似宋芝玲(都市閑情果個)

浪子m: 提到...

yumiko? 有人話男人扮

肥媽淨係塊面好白

貼幅黑面相咁掃興架, come on 女神!

阿ta 提到...

RE CHRISTY:
係啦,知啦,我仲KEEP住條頭帶呀!

RE 港男大力:
你以後要小心講野喇~!

RE NARUTO:
唔係掛.... 可唔可以搵過個靚DD黎似我??

RE 浪子M:
你寸我似男人呀!!!!!!!!!!!!?

Ada 提到...

像自己最紧要,,边个都吴像,,你不是别人的影子,你是你,,,

匿名 提到...

你唔係似肥媽個樣,係把聲...
Stan

阿ta 提到...

RE ADA:
我是我!! 沒錯~!!

RE STAN:
我的是雞仔聲...點會似肥媽?!?

匿名 提到...

起碼個個都係靚女丫~肥媽後生嗰陣都靚架! (我估:P)

VJ

阿ta 提到...

RE VJ:
哈哈哈哈~~OKOK~ 肥媽後生係勁肥LOR!!

匿名 提到...

  |\       /|
  |  `ー──一 '   |
  \/ ⌒  ⌒  ヽ/
   /  (●) (●)  ヽ
  l  `⌒(・・)⌒´   l Shit ! ! !
  |   ),r=‐、(   ;;;|
  ヽ;;,,  ⌒  ,,;;;:ノ
     /       \
    ./ ,r       ヽ
    (_、人         !
       ソ   ,;ノ* ,,;ノ
       ヽ  く ヽ く ミ●
        'ー''  'ー''     ● ● ●● ●●

匿名 提到...

第四色影視
第四色網主頁
四色網小說
頂色中文網
土豆色綜合網
頂色成人綜合網
明星頂色綜合網
911色主網
911色大全色影院
911色大全快播
亞洲小色狗在線播放
小色狗丫丫影院
青青島社區論壇
看片毛網站
毛片快播下載
日本毛片日本成人電影
真人美女黃片視頻
免費在線看毛片
一品色毛片成人
一品色毛片亞洲
愛毛片成人電影網
愛毛片網美女
日本毛片在線觀看
唐人色綜合電影
快播電影唐人色
日本毛片視頻在線觀看
AV天堂吧
歐美A片快播下載
日本A片快播下載
要毛片綜合網
韓國倫理道德電影
美國女孩成人毛片網站
美國女孩成人電影
美國女孩毛片影院
比色情網站
歪歪頻道毛片
xxoo81東京熱
ogwvg影院毛片
悠久街拍
遊久網社區
也好波影院
大奶波影院毛片
夜夜擼毛片基地
黃色片下載
蝴蝶谷網址
騷妹妹愛愛網
騷妹妹情色網
騷妹妹激情情色網
可以看A片的網站
韓國免費3級影片電影