2009年12月19日 星期六

唔係呀化?



唔係掛? 送 2 隻熊貓俾澳門? 係--咪--痴--左--線 ?
請問點處置佢地?

澳門喎?? 邊到有個公園出黎俾佢地住? 澳門喎!? 唔通 白鴿巢公園 ? 哈哈~~
咁佢地一定日日都係搵兩片竹葉抹眼淚喇,細到咁.... 點住呀?
佢地叫咩名好呢? 『家家』 和『樂樂』啦,百家樂真係澳門的ICON啦。

會唔會又係O係橫琴有新公園呢??




P.S.死人 Andrew 叫人買餅而家又話唔要!!!
不過算數,我又靚又大方唔嬲你,你下次返鄉下比利時,買返多 d 朱古力俾我補數呀下!!

再 P.S. <<< 我想食廟街的煲仔飯!!! >>>

8 則留言:

梁奕 提到...

''我想食廟街的煲仔飯'' >>
我上次係去''興記''都唔錯,不過我都係覺得九龍城''添樂園''好味D^^!

naruto 提到...

擺喺漁人碼頭啦,大把地方,無人嘅

港男大力 提到...

點解會放張杏仁餅相係度..係咪想請我食....
naruto講得啱, 或者放葡京仲得!

beckay 提到...

元朗既煲仔飯都唔錯的~

i.c. 提到...

鉅記原粒杏仁餅,正!
雖然我未食過廟街嘅,但係煲仔飯in general亦係,正!

阿ta 提到...

RE DENZEL:
九龍城''添樂園''<--- thank you! 我又有個機會同我D朋友去試食喇!

RE NARUTO:
有人架果度....你鬼UM眼喇....

RE 大力:
係想食咩??

RE BECKAY:
幾時同我食? 下個WEEK呀?

RE INGRID:
係呀,今日行過見到好多人食,原本都好多人鐘意食架~!!

匿名 提到...

 How are you ?
\__ ___/
     V
          ,r- 、,r- 、
        /// | | | l iヽ
       /./ ⌒   ⌒ \ヽ、
       //  (●)  (●) ヽヽ
     r-i./ `⌒,(・・)⌒´ ヽ.l-、
     | | |   )―--―(  | | ノ
     `| |ヽ    ⌒     ノ| ||
      | | | |\ `ー-‐'' /| | | |
    /| | | | ``   'r´.| | | |ヽ
   /  ヽヽ ノ             ヽ
   |   V               |  |
   |   /         \      ヽ、|
   |   /         ヽ      \
   .!  i     ...       ゙、       ヽ
   |  i    ::r.;      l       ::_)
   .!  i,    `゙"      /        /
    |  人          ノ       /
    |    ゙ヽ、 __ ,. -'"  ` ーr┬ '′
   /   |               | /

匿名 提到...

日本AV電影種子下載
日本AV劇情電影
全色自由網
全色資源網
6185俺去也理論快播
潮播網
度娘潮播網
俺去也的最新地址
最新的俺去也網址
俺去也地址更新
CL視頻下載
CL社區最新的地址
2014cl社區最新入口
91成人網址
91視頻網站
91在線視頻
91成人視頻網站
91成人電影快播網
清純女友影院播放器
清純美女影院
慾望之都論壇
17K小說網
三級小說風流小農民
免費三級小說鄉村春事
好看的三級小說推薦
有色的日本美女圖片
日本美女祼體圖片圖
妹妹好色電影網
AV小次郎影院
AV天堂影院
歐美AV女神
歐美AV明星
歐美AV排行榜
電影網叮叮社區
情色基地電影網站
38情色基地在線電影
色妹妹兩性小說
38情人基地
小色網新網址
小色網情色網
偷偷擼夜夜擼影院
夜夜擼網站加多擼
偷偷擼射影院
偷偷擼影院首頁
極品偷偷擼影院
偷偷擼影院久久愛
偷偷魯圖片
唯一偷偷魯圖片影院
偷偷擼影院主頁
樂文小說網