2010年2月28日 星期日

昨晚,隱隱作痛。
頭痛,作嘔,腸抽筋,痾左 8 次。

早上,痛到不行。
發燒,又作嘔,又痾 2 次,暈左。急性腸胃炎。

睇醫生,打埋針,抄多藥丸。
一出糧即破財。POOR ME!

三﹑四日內,只可食梳打餅。
不過,今日偷偷地去左燒灰爐西灣安記,偷偷地買左個辣魚包,又偷偷地放左入口。
之後..... 大肚腩內面果條腸不停抗議..........
晚上,放左工,收到電話,好開心好 surprise,朋友 C 過左黎探我,仲一行 5 人去左祥記,我又偷偷食左一小碗蝦子撈麵,又偷偷放左一塊魚皮入口。
20分鐘後,標冷汗,又肚痛..........

幾天前,我路過超市見到我的最愛珍珍薯圈出左新包裝,即刻買左,


我覺得個圈字真係好圈圈囉,哈哈。
而家成日都對住但係又唔可以食,
好慘呀............!!!

9 則留言:

浪子m: 提到...

正啊綠色包包薯圈超好食

naruto 提到...

忍口啦衰妹

匿名 提到...

想食得開心D,快快醫好個病先呀!
VJ

KennyT 提到...

呢包薯圈我細細個時都勁鍾意食

Get well soon, by the way

匿名 提到...

jo meh病都唔sms俾我
等我同mama擔心下你呀嘛


小肥野

姬絲汀 提到...

忍忍口啦!

港男大力 提到...

病仲咁食圈圈
小心啦唔該.....
唔係有排你辛苦呀

3 hungry tummies 提到...

哈哈!貪食不要命!:)

阿ta 提到...

@浪子M:
80後的SNACK!

@naruto:
咁叫我... 好似好哥哥咁呀你!

@VJ:
知道!!!

@KENNYT
你細個? 嗯....唔通你同我差唔多大?

@小肥野;
你又唔過黎探我!

@CHRISTY
知啦, 好妹妹!

@大力:
知道啦, 唔該你唔好唔該我啦.

@TUMMIES:
我都真係好貪架.......... =P