2010年2月25日 星期四

我的近況

很多朋友都問了我很多有關新工作的問題,(但大部份追問的是如何打贏老虎,有什麼精明耍樂之法等等)
接著就是查問有關通過我的職能而得到的餐飲膳食住宿演唱會的優惠,(相信這個才是你們感興趣的!)
其實我只是博士云云手下中的一隻迷途小綿羊,能力有限,令你們失望了。

不過,如果你真的真的很想很想去搜刮一點點的免費住宿/免費自助餐/ 免費船票/直昇機來回票,我是有辦法幫你的….
不過再不過,我經常都說,因果必循環,世界沒有可能有免費的東西,你要付出的/犧牲的/失去一些東西…。

新居鎖匙已到手,不過我很抗拒,我就是不想動身住進去。
嗯….
一向都討厭獨居生活,我很怕悶,我很怕靜,我很怕黑

11 則留言:

KennyT 提到...

你就好啦﹐包埋住﹐威啦威啦

阿ta 提到...

@ KennyT:
錯哂...! 我自己租架...!
威鬼威馬~!

KennyT 提到...

一個禮拜返黎幾多次呢?

匿名 提到...

我會自己俾錢坐船探你的.. 肥肥!!


可愛小黃野!

浪子m: 提到...

一個人,夜麻麻比人搞點算?

港男大力 提到...

咁使唔使陪下你,haha....最多訓地下:P

Jenny Chiu 提到...

唔怕悶, 唔怕靜, 唔怕黑!
你打 / sms 比我, 我陪你傾又點話!

阿ta 提到...

@KENNYT:
我唔係個個week都返黎... 有野要買, 有朋友約食飯先返架..

@小黃野:
又叫我『肥肥』!!!

@ 浪子m:
我有睇你條video, 買對男人鞋擺門口丫麻~

@ 大力:
真係? 咁你要晚晚都過黎喎~~

@jenny:
你老公唔會肯放過我啦...邊敢阻住你地丫..

匿名 提到...

你是我最愛的肥肥...




可愛肥肥小黃野

beckay 提到...

有咩需要就出聲啦~

港男大力 提到...

無人陪你咪我陪你囉,
去咪去,haha..