2010年2月26日 星期五

抄痛!!

今日我遲到呀!! 足足6分鐘…會唔會過唔到probation呢?


再之後,因為太急趕啦,冇買早餐,又唔想去員工餐廳食,就決定咩都唔食算數。
日日如是,一杯黑咖啡,不過今日就轉左,飲左一杯抄香的 espresso。
3分鐘之後,抄快,個胃抄痛!!
唔知肚餓定係咩啦…咁我就食左本身帶黎準備 tea time 的生果,食哂: 半個橙 + 一個奇異果。
5分鐘之後,抄快囉都係,到我個肚抄痛,好似俾人一針一針吉入去咁 !!
一定要去洗手間啦呢D位,足足係2次囉!! 抄尷尬!!


直到而家都仲係胃痛… 想點丫…

仲有… 而家個肚打緊鼓,抄肚餓呀!!!!!

7 則留言:

姬絲汀 提到...

Take care ar, Ta!唔係玩減肥嘛?

浪子m: 提到...

唔好再咁喇

KennyT 提到...

哇﹐阿TA活得唔耐煩

beckay 提到...

你係時候要食 xxx 啦~

阿ta 提到...

@ CHRSITY:
減肥唔係玩囉.......
苦苦經營左20幾年啦~~~!!

@浪子m:
我都唔想架...

@Kennyt:
咩呀... 我已經好慘架喇....!

@BECKAY:
丫... 你咩都講XXX喎...!

阿ta 提到...

@ CHRSITY:
減肥唔係玩囉.......
苦苦經營左20幾年啦~~~!!

@浪子m:
我都唔想架...

@Kennyt:
咩呀... 我已經好慘架喇....!

@BECKAY:
丫... 你咩都講XXX喎...!

L L 提到...

tata:

要忍吓口呀,好番至食喇!