2010年2月19日 星期五

天氣抄涷

開工幾日,都仲係ok好開心呀!
呢到好凍呀! 白痴的我無帶羽絨外套喇,又留左o係香港屋企呀... 好涷好涷! 香港的 6 度唔等於澳門的 6 度,何況今日仲要係得 5 度囉.....
香港人多車多樓多,人又行得急車有開得快,根本...唔會點feel到好好好好..好涷。不過,澳門呢到就唔同, 真係可以 20 步之內都無人架,幾好呀,我好鐘意呢 d 生活環境!

今朝大概只有5度左右,5度的10鐘的路程已經足以令手腳冰! 又未訓醒又肚餓,仲要成日微微雨,真係好鬼痴線! 如果我唔係著住條西裙又高踭鞋呢,真係會大步大步咁跑返去! 哎,以前返機場,21閘跑去60幾閘都係咁跑,係完全無受傷無拗柴喎,而家唔得囉,驚傷驚PK驚毀容,心中恐懼大過天。

我好掛住香港 一串串果 D 魚旦 +  XXX呀!

P.S. 大年初五,飛 G 數目: 2
熱氣指數屬於普通。

8 則留言:

林孖田 提到...

又係xxx??
等我又估下先...
菠蘿包?
腕仔翅?
臭豆腐?
老婆餅?
西多士?

naruto 提到...

搵到工啦?我miss左㖭

XXX?我估麻甩佬

nettie 提到...

xxx is 雞蛋仔?

姬絲汀 提到...

Ta~祝你工作順利啦!
報告飛G數目:1~
但生在舌頭上,痛苦指數10!!!

KennyT 提到...

我又估﹐XXX = 陳大文

maymay 提到...

响澳門買件羽絨啦,唔好凍親呀~
千祈唔好跑呀,我試過追巴士p左k,好慘架!

恭喜你搵到新工,開工大吉,事事順利!

浪子m: 提到...

蠕米雞

阿ta 提到...

個重點唔係XXX囉~~~!!!