2010年2月7日 星期日

沒有家庭溫暖

整整一星期沒有更新網誌,一是懶,二是忙。這幾天真的沒有一天是靜靜地在家中 HEA,即整整沒有修甲﹑敷MASK﹑寫論文……. 七天!!! 我想盡量嘗試把這幾天的事一一補回,因為大多都是開心的。

2010年 2月 1 日

今日一早已打點好﹑準備好所有今天該完成的事,11時便邀請 ta 老爸﹑ta 媽子和姨婆去飲茶。頭上有紅色頭帶一條,身穿灰色背心和牛仔褲的我,準備開門啦。

ta 媽子勸導:『今晚會凍,帶件外套啦。』

我:『晚晚都係會涷過朝頭早架喇,你講左 20 幾年喇。』

ta 老爸:『而家興灰色咩 ?』

我:『唔知喎,我求其著…』

ta 老爸:『咁家下一定係興扣肉啦! ?』指住我對手臂。 『阿媽咪,我都換返件菊花牌背心先!! 我又要潮下。。。 』

ta 媽子:『不如你著婷婷果件通花吊帶啦,咁就最好睇!』

佢地又大笑左一分鐘。

我: 『好-----------喇-------------喎-------------你-------------地 !!!! 』




我的家,完全沒有家庭溫暖。=p

9 則留言:

meilaiying 提到...

我daddy都係咁衰嫁!!
成日笑我肥!!
一d同情心都無''

KennyT 提到...

你成家都好幽默

Ogake 提到...

呢D咪就係家庭溫暖囉~ 其實你知格~

港男大力 提到...

灰色背心加通花吊帶, 真係唔知叫sexy定叫好笑.hahaha.....

姬絲汀 提到...

幽默世家!

naruto 提到...

興扣肉呀?買定梅菜先

阿ta 提到...

@ 美麗瑩 :
你阿爸+我阿爸可能係同鄉喎。

@KENNY T:
佢地心情口就係囖...........

@ OGAKE:
係架, 我鐘意屋企人有溝通。

@ 大力:
錯哂,唔係2件一齊著呀!

@ CHRISTY:
你知我點解成日笑啦....

@ NARUTO:
你食極都唔肥..........!

陳娃 提到...

ta 爸媽講野好賤呀 !!
超鍾意 !!

匿名 提到...

四色私人電影網
快播色房電影網
藏色閣電影網
大色狗電影網
中國色快播電影網
色房播播電影網
四色電影網站
成年四色電影
四色激情電影
色情四色網
第四色成人電影
第一色成人影院
第一色成人網站
第四色26uuu成人網
第四色成人影院圖片
大香蕉在線影院
第四色在線影院
成人依依網狠狠射
依依成人射
成人依依網電影
你懂的快播電影導航
美女色影院
美女色影院在線
美女色影視
男色女色成人網
男色女色網酒色網
女色網網址
男色天下圖片
18不禁女色
丁香女色網五月
閃閃電影院
日本女色電影
女色電影網
很黃很色的動態圖
色動態圖
性之圖吧性之色魚
哥要搞中文網
哥也射中文網
夜必擼影院
哥也愛去中文網
哥去愛娛樂中文網哥
哥去射中文網
哥要搞中文網
色欲影視性慾
大漠綜合網
來吧綜合網亞洲電影
m6mm美眉娛樂大聯盟
免費言情小說閱讀網
360小說免費閱讀網
飛盧免費小說閱讀網