2010年2月1日 星期一

2010 年 1 月 31 日 星期日

衰人朋友嘈醒我 04:15 am - 07:00 am
早上 04:15 收到衰人朋友 SMS一個:『 終於打完 16 圈喇,勁眼訓呀 !!!』
我睇完之後,眼光光到 7 點幾至訓得返 ......好鬼忟憎,我唔係一個『即刻訓得著嘅人』。
不過,算數啦,佢以為我未訓啫。
嗯...係咪訓教熄電話好 D 呢?

契仔 P 的禮物 11:00 am - 11:25 am
11 點起身,收到住在荃灣的朋友 W 的電話,話我契仔 P 有野送俾我,叫我落樓拎。
落到去,唔知點解我同朋友 W 一齊講化妝品講到雞啄唔 斷 !
我忽然發現 : 『 11: 20 AM 呀!!』
朋友 W :『快D啦,又話 12:00 要出到九龍!!』
我一路轉身一路大叫:『 BYE BYE喇!!』
朋友 W: 『喂!!!~~~~~~~ 我黎係代我個仔想俾禮物你架!!!』
最後係無時間食早餐,就衝左出去九龍喇....... 成件事係好白痴,我連拆開黎睇下份禮物嘅時間都無 !!

一份臨時工 12:00 nn - 6:00 pm
去到九龍,2位男性朋友 S 和朋友 K,相約好替令一位男性朋友 P 打工,真係 HEA 工一份。
好搞笑,大家成日都見架喇.... 但係都可以圍埋一齊講旅行﹑講鬼故﹑講 FASHON﹑講食物﹑講工作﹑講小孩﹑講減肥,痴鬼線,阿 S,你可唔可以重多 10 磅?? 我接受唔到有男人係輕過我!!!!
呢日返工抄開心,有講有笑又一日。

farewell dinner 7:00 - 10:00 pm
朋友 ISB 要走了,大家一行15﹑16人,一齊去大牌檔食一餐啦。
所有野食都係朋友 B 點嘅,全部都係我最鐘意食嘅~ YEAH!
黃金蝦﹑炒蜆﹑炒蟹﹑蠔餅﹑魷魚﹑扇貝﹑象拔蚌..... 仲有煲仔飯!!! 仲有好多好多........
飽到真係....好飽!! 最後返左黎屋企都係要食消化餅。


打交 10:00pm - 12:00am/+
最後最後,我同 J 爺去左朋友 B 位於圍村內的新屋,沿途抄黑,朋友 B 都要拎電筒先睇到路呀!
我問 B:『咁黑,會唔會日日都好驚呀?』
J 爺:『有咩野要驚都唔夠你咁得人驚!』
我問B:『呢到會唔會有好多狗呀?』
J 爺:『有!你咪就係最大隻果隻狗囉!』
我:『咁你又行我後面!你都係跟尾狗!!』
J 爺:『你係老虎狗!』
我:『唔好嘈啦!』
都唔係同佢講野!!成日插咀!!!

朋友 B一邊行一邊叫我地唔好咁大聲,圍村人早訓教!點知個死人口水佬 J 爺死唔肯收口,係都要 KEEP 住寸我!
我:『係咪真係要我一野拍扁你啫!』
J 爺:『Come  on!! 一野拍唔扁咁點先!』
我:『係咪唔信我會郁手呀!??』
J 爺:『信信信,千其唔好!你手臂粗過我大腿!』
我:『你發育不良!』
J 爺:『你發育過度!』
我:『行開啦你!!!』

入到屋,朋友 B 都係再三叫我地唔好咁大聲。。。 之後佢開始介紹間屋嘅擺設/裝潢。。。。
跟住都唔知咩事(真係唔知講開D咩。),我同 J 爺唔知點解會打起上黎,原本係拎牆紙互篤肚腩﹑之後就喪扑頭﹑亂打一通。。。。。
朋友 B係完全停左口,都無我地咁好氣,坐正我地對面睇,等我地打餐死。。。
最後我同 J爺打到半訓半碌半坐o係梳化上面,牆紙一早唔知飛左去邊,都死要求其見野就立,佢立左支電蚊拍,我立左支唔知乜野膠條 ( shit! 立野唔夠佢快!),又打過。。。
朋友 B終於開口:『喂!支蚊拍無安全網,會電親架!』

J爺停左手,我就乖機狠狠地再打多佢一野!
呵呵~ 我贏左!

9 則留言:

港男大力 提到...

好殘忍.....
但開心死,,,,

KennyT 提到...

你將每件事都記得好清楚﹗﹗

仲有﹐姣女唔同男仔打交的﹐所以你輸左﹗

naruto 提到...

打打下就打出愛情啦

匿名 提到...

嘩!你抄好記性呀~連對白都記得咁詳細 ><
VJ

阿ta 提到...

@ 大力:
好殘忍.....<--- 邊到?

@ KENNYT:
呢D開心野我好記得架~

@NARUTO:
我發覺...你咩都拉埋愛情黎講喎。

@ VJ:
你係邊個呀? 講我知啦~~
你都鐘意講『抄』喎~ 哈哈!!

浪子m: 提到...

有前途

皇小朕 提到...

事實證明、立野立得慢 ≠ 輸梗(笑?

匿名 提到...

            ∧  ∧
            |1/|1/
          / ̄ ̄ ̄`ヽ、
         /        ヽ
        /  ⌒  ⌒    |
        | (●) (●)   |   !!!
        /          |
       /           |
      (          _ |
      (ヽ、       /  )|
       | ``ー――‐''"|  ヽ|
       ゝ ノ       ヽ  ノ
  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄



























 Hahaha !
     come on !
\__ ____/
     V

         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ ⌒  ⌒ ||
 (( (ヽ三/)(S|| |  (●) (●) |(ヽ三/) ))
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    ((i))    ヽ
         (    <    >    )
        (___)    (___)
                    





























   OKkkkkkkkk !
\__ ____/
     V
        ∧   ∧
        |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
     /         ヽ
    /  ⌒  ⌒    |
    |  へ  へ    |
    /          |
   /           |
  {            |
   ヽ、       ノ  |
    ``ー――‐''"    |
     /          |
 /´|゙`ヽ         | |
(,.人、...)     |  | |
  \  \     し,,ノ |
   !\..  \       /
   ヽ、 \.  .\      / 、
     ヽ(;;;人;;;;)  /ヽ.ヽ、
      |  | ̄|   |   ヽ.ヽ、
     (____|(___|     ヽ、ニ三





























  Wow ! ! very big
\__ _______/
     V  
      / ̄`Y  ̄ヽ、
     / / / / l | | lヽヽ
    / / // ⌒  ⌒ヽ|
    | | |/  (●) (●)|
    (S|| |   ⌒ ・ィ  ヽ
    | || |  ト-=-ァ  ノ
    | || |  |-r 、/ /|
    | | ノ\_`ニ'_/、|
     /、          )
    /  ・   ・  //
    ヽ|       /
     |       /
     ヽ /   /
      / ./ヽ
    (´_/ `ヾ_)


























 ◎○▲◇■☆ ! ! !
\__ ____/
     V

  /~ヽ.     /~ヽ    /~ヽ
  |oo|    |oo|    |oo|
  |  |    |  |    / /
 ≡    ≡  ≡   ≡  ≡   ≡
  |  |    |  |   |  |
  |  |    / /     |  |
  |  |    |  |    |  |
  |  |    |  |    |  |
  /_|    |_|    |_|





























 No !No !No !No !
\__ ____/
     V
         /  ̄`Y  ̄ ヽ
        /  /       ヽ
        ,i / // / i   i l ヽ
        |  // / l | | | | ト| 
        | || i/ 丿  \ ||
       (S|| |  (>) (<) |
    (((i ) | |||     .ノ   )(i)))
      ヽ. .| |||ヽ、_ ▽ _/|ノ /
       \             /
         ヽ   ・   ・  ./
          |          |
         /    (|oo|)    ヽ
         (    < |  | >    )
        (___≡   ≡___)
             |  |
             |  |
             |  |
             |  |
             /_|




























  OMG ! ! ! ! ! ! !
\__ ____/
     V  
        ∧  ∧
       |1/ |1/
      / ̄ ̄ ̄`ヽ、
      /   ,,     ヽ
      /  丿  \    |
     | (●) (●)   |
     /          |  
    /        ^   |
   {         /|   |  
    ヽ、.    /丿ノ   |
      ``ー――‐''"     |  
      ./         . | |
 (⌒―|          | ゛―^⌒)
 . ̄ ̄|          ̄ ̄| ̄
    .|            |
     !、          /
      ヽ、        / 、
       ヽ、 、    /ヽ.ヽ、
        |  |   |   ヽ.ヽ、
       (__(__|     ヽ、ニ三

匿名 提到...

四色私人電影網
快播色房電影網
藏色閣電影網
大色狗電影網
中國色快播電影網
色房播播電影網
四色電影網站
成年四色電影
四色激情電影
色情四色網
第四色成人電影
第一色成人影院
第一色成人網站
第四色26uuu成人網
第四色成人影院圖片
大香蕉在線影院
第四色在線影院
成人依依網狠狠射
依依成人射
成人依依網電影
你懂的快播電影導航
美女色影院
美女色影院在線
美女色影視
男色女色成人網
男色女色網酒色網
女色網網址
男色天下圖片
18不禁女色
丁香女色網五月
閃閃電影院
日本女色電影
女色電影網
很黃很色的動態圖
色動態圖
性之圖吧性之色魚
哥要搞中文網
哥也射中文網
夜必擼影院
哥也愛去中文網
哥去愛娛樂中文網哥
哥去射中文網
哥要搞中文網
色欲影視性慾
大漠綜合網
來吧綜合網亞洲電影
m6mm美眉娛樂大聯盟
免費言情小說閱讀網
360小說免費閱讀網
飛盧免費小說閱讀網