2010年3月4日 星期四

好Q憎!!!!

最近有promotion,迫住每日要落中場行2個圈,嘩.........................人人都食煙!! 有咩咁好食丫!!?

一向唔打麻雀唔賭錢的我,一向鄙視哥d日賭夜賭的人。

仲有,我最憎人又煙又賭又嫖又粗口..............而家............ 日對夜對!!!! 好Q憎!!!!

晚上,無啦啦老虎機死哂,咁多層都一齊死,我當然死都唔落場啦,一定俾人鬧死!!
呵呵呵呵,你話你中左 1 蚊,1千萬 定 jackpot 都冇所謂,只會得一個答案:『sorry,你要再玩過!』

3 則留言:

Jenny 提到...

超認同... 我又係好 q 憎聞二手煙, 自己要食就食飽佢, 做咩焗人聞啫~ 厭惡程度可以媲美要人喺MTR聞屁味!!!

Ada 提到...

时间久了你就会麻目的了

阿ta 提到...

@JENNY:
呢到勁好多呀..你有冇試過幾十人圍住你發屁丫??
呢到閒閒地都20個人圍住我食煙囉!!!

@ ada:
我唔想慣...
我想叫佢地唔好o係我面前食....