2010年2月14日 星期日

年三十晚

我向大家恭祝一句 : 恭喜發大財 !

新年到喇,我最最最鐘意就係呢個節日。今年對我黎講真係好特別,由年廿八起,我已經去左澳門喇過我嘅新生活喇。
新工作 o係賭場入面做嘅,仲要係我好想入嘅 marketing 部門,我條 TEAM 係專門做 event嘅。雖然返工只係返左工 2 日,不過已經有好多野要做要跟,因為新年各賭場都有好多好多 PROMOTION,大家一齊鬥快搶客.....派錢派獎!! ( ?? )

好多朋友見到我 FB 的 STATUS,先知道我搵到工同過澳門做野,個個都打電話/ sms 俾我,恭喜我搵到工啦,叮嚀我事事要小心啦,千萬唔好染上賭癮,一定一定要釣個何氏金龜.... 等等。不過,同一時間,我都收到好多朋友的微言:
『有冇搞錯呀? 年廿七先公告天下你年廿八過去開工做野,咁點同你 FAREWELL 呀!?!??!』
『又係咁!! 咩都唔講!! 幾時去 in 幾時簽 contract 又係無人知!!』
『要知道你 d 野,真係要日日打電話去搵你!!』
『你年廿九係咪會拍緊拖,年三十就會生左仔架 ? 有咩要講先得架!』

希望大家唔好再鬧我啦,你地都我知我唔鐘意將 D 唔肯定嘅野講出黎架啦......
如果 d 野唔肯定....又要人擔心,又要人同我一齊緊張,萬一衰左又要煩到人去安慰我,我最唔想俾麻煩朋友....
我未有拖拍呀,哈哈,不過我諗我都係會穩定先公開囉,到時sms你地丫!!

睇下澳門嘅花市丫:




我希望大家都可以開開心心咁過呢一年啦~~!!!

8 則留言:

聶秀康 提到...

祝妳新年新竟象,新工作順利啊!

浪子m: 提到...

唔好比有錢佬搞啊

L L 提到...

哎吔,見到我黎賭錢咪爆!

匿名 提到...

恭喜!恭喜!恭喜您搵到新工~祝新一年依然龍精虎猛 :)
VJ

KennyT 提到...

恭喜﹗﹗﹗ 返黎香港時記得買杏仁餅請我食﹗

林馬田 提到...

恭喜發財, 祝妳新一年事事順利, 身體健康, 財源廣進...

新工作環境如何, 同事容易相處嗎? 點都好, 加油!!!

阿ta 提到...

@聶秀康:
多謝多謝。

@ 浪子M:
有錢佬係唔會搞我囉....

@LAULONG:
點會呀,黎啦,小賭可以怡情呀~~

@ VJ:
我等緊你個EMAIL呀~~

@ KENNYT:
你吹水咩... 你日日食咁多好野又點會鐘意食呢D咁嘅CHEAP野呀..

@馬田:
好好呀,個個都對我好好呀!!

匿名 提到...

四色私人電影網
快播色房電影網
藏色閣電影網
大色狗電影網
中國色快播電影網
色房播播電影網
四色電影網站
成年四色電影
四色激情電影
色情四色網
第四色成人電影
第一色成人影院
第一色成人網站
第四色26uuu成人網
第四色成人影院圖片
大香蕉在線影院
第四色在線影院
成人依依網狠狠射
依依成人射
成人依依網電影
你懂的快播電影導航
美女色影院
美女色影院在線
美女色影視
男色女色成人網
男色女色網酒色網
女色網網址
男色天下圖片
18不禁女色
丁香女色網五月
閃閃電影院
日本女色電影
女色電影網
很黃很色的動態圖
色動態圖
性之圖吧性之色魚
哥要搞中文網
哥也射中文網
夜必擼影院
哥也愛去中文網
哥去愛娛樂中文網哥
哥去射中文網
哥要搞中文網
色欲影視性慾
大漠綜合網
來吧綜合網亞洲電影
m6mm美眉娛樂大聯盟
免費言情小說閱讀網
360小說免費閱讀網
飛盧免費小說閱讀網