2010年1月16日 星期六

衰人朋友

之前講左一個好人朋友,都想講一個衰人朋友。 嗯,佢人品唔衰,『衰人』係我起俾佢個名啫~
『衰人』係因為呢個人都真係好鬼口衰,我同佢識左唔算耐,但係佢竟然可以口沒遮攔一句一句咁樣寸我!! 咁我呢D真係唔夠佢咁快,無聲出啦,咁就笑下算數啦~
最衰就係佢成日笑我肥喎! 好野,我係女人黎囉,係咪唔驚我會自殺呢? 咁我都真係唔會....
其實,不嬲都有班朋友由細嗌我『肥婷』嗌到大。肥--------- 幾 CUTE 呀!!! =P

有一晚,3 : 00 am,我同佢講我好肚餓,佢就一如以往咁吹水問我想食咩,即刻拎入黎俾我。之前已經試過無限次咁講,講講下當然冇左件事啦。
不嬲都係咁,你吹我又吹啦,我求其講左樣野食。
點知,4 : 30 am,我o岩o岩開始訓 o既時候,佢打電話俾我話叫我落樓攞野食。
佢真係買左入黎!! 三更半夜,又凍又攰,仲要落緊雨!!! 由九龍東拎野食俾我去到新界西,係咪癲 o架 ??

之後,我地坐 o係天橋底到 hea,其實,我地 2 個加埋都 80 歲 ,夜媽媽落街坐,我就更加涷到痴左線,6:30 am 我返上樓啦,嘩我個頭係痛到想爆開......食左藥,即刻訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓..........

p.s. 好後悔冇玩大d,叫佢帶埋個爐同gas入黎同我打邊爐囉!!!
不過,我已經知道佢係癲人一個,都唔敢玩到咁大喇,阻住人休息返工,我會唔好意思。又好好彩佢出入平安無意外,唔係嘅話,我係咪要養佢一世呢?

我都有做過類似癲野,4:00 am 去到個將軍澳,只不過係為左迫個男仔塗粉紅色的手指甲油,果日係等佢屋企人出哂去返工,6:00am立即衝上去佢屋企訓,訓到 3:00pm再一齊出街飲下午茶啦(有人打電話問我個男仔朋友係邊個,係咪男朋友... 係咪痴線架? 仲咩諗到咁?? 呢個只不過係好好的男仔朋友,放心啦,做得我好好嘅男仔朋友,又點會對我有興趣呢....? 安全無危險架! )以為無人知啦,點知天網恢恢,個看更報寸!!!!

17 則留言:

KennyT 提到...

你個花名其實係癲婷

L L 提到...

>>2 個加埋都 80 歲

tata, 你朋友 60 歲?

tata, 我有睇架,咪以為我消失咗。

阿ta 提到...

RE KennyT
嗯.... 暫時未有人咁嗌我...希望都唔好有..

RE LAULONG:
嘩,你返黎喇~!!! 我都有睇你BLOG架!!
哈哈~ 我邊到係得20歲呀...我個朋友大概40歲啦~

L L 提到...

冇呀,我跟住又入番深山架喇!

你边似近40 呀,你咪呃我膝頭哥唔食辣椒醬喇!

頂多廿幾 ^^

naruto 提到...

祝開花結果

浪子m: 提到...

Ogake 提到...

其實都幾幸福~

13elle 提到...

難得有人肯陪你癲.
我想搵人陪我癲都冇.

阿ta 提到...

RE NARUTO:
唔係囉......你諗多左...

RE 浪子M:
E ? 你都仲有黎睇喎~

RE OGAKE:
果個唔係我男朋友... 唔該唔好斷我米路,謝謝。

RE 13ELLE:
好難得咩? 你係咪想有呀? 咁你同我做朋友啦,我可以陪你架~!

浪子m: 提到...

梗睇啦, 你喎!

nettie 提到...

so sweet~

港男大力 提到...

wah...都好開心下...真係無得發展? haha...

阿ta 提到...

RE NETTIE
吖.... 係咪玩野... SWEET乜鬼野??

RE 大力:
嗯...係咪夜媽媽都唔訓的男人都可以係發展對象呢...??

港男大力 提到...

係呀, 我都唔訓, 考慮下我啦....:P

匿名 提到...

我知邊個係衰人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

小p仔

阿ta 提到...

P 仔:

邊個呀???

YING 提到...

乜你真係癲成咁....架.@@".