2010年1月20日 星期三

愛吃的朋友

譚仔雲南米線 - 雞翼



有一次,下雨天,橫風橫雨,朋友 R 很愛吃米線,他和我硬著頭皮跑了一條街,風吹得很勁,我是真的第一次感受到,風是真的有能力把我吹向前/後/歪的....
愛吃的人就是如此,除非心中沒有食念,否則,如一想起什麼什麼想吃的,千里迢迢﹑攀山涉水﹑爆破山洞﹑又或飽得連十二指腸已漲至爆肚而出,都要硬塞那串麻辣魚旦入胃裡面去。

最後,衝入一個網上得了很多好評的一間著名米線店 -- 譚仔雲南米線。
嗯... 我點了中辣,都不是很辣啦,不過真的很熱啦,OK好食喇,但實在太大碗,米線好像吃不完似的。
我奮鬥了良久,真的吃不下去,推給朋友 R 替我 KO 它,( 請注意,邀請我陪吃飯的你們,請勿預先打底.......) 而我就再多點了一份雞翼,賣相十分恐怖!!!! ( 這是我最怕的事物之一 ,有機會再說明之。)不過,我覺得十分好吃。

14 則留言:

姬絲汀 提到...

係咪一見到碟雞翼就好急?!haaa

港男大力 提到...

真係要留意下先知咩黎
但我相信好好食!!!

KennyT 提到...

有機會再說明之。> 我勁想知﹐請立刻告知!

13elle 提到...

見到碟chicken wing毛管棟

naruto 提到...

用白芝麻會唔會好D呀?

匿名 提到...

呢間我都好鍾意食架!有時出街諗唔到食乜好,就會睇下附近有無佢0係到∼ :)
VJ

Aurora 提到...

最正宗果日間係深水埗,但佢比其他分店辣幾倍...

阿ta 提到...

@ CHRSITY:
u are smart! Sister!!

@大力:
你終於都相信我啦~!!!

@KENNYT:
你八卦呀你~ =P

@13ELLE:
你唔鐘意食雞呀??

@ NARUTO:
你驚黑色咩?

@ VJ:
咁你一定好易搵到啦~~ 好多地都有喇~~ =)

阿ta 提到...

@ AURORA:
係咩? SSP係正宗咩? 咁我去試下先~!! 口6我叫小辣算數~~

phyllis 提到...

我也很喜歡這個土匪雞翼, 次次都食不停!
BTW, 我朋友已回覆那個恐龍USB是在在Time Square上層Starbucks隔離的Hallmark買的,另外在對面專賣蘋果電腦那間亦有發售...得閒去睇睇^^

阿ta 提到...

@ PHYLLIS:

多謝你呀! 有個朋友個仔仔抄鐘意恐龍!!

ying 提到...

以前讀書成日去食....好好味..當年..
依家轉哂..冇左以前個種味道.
可能. 以後都再食5返個種味道..

匿名 提到...

      ___
     /     \
    /   ∧ ∧ \   / ̄ ̄ ̄ ̄
   |     ・ ・   | < you are sick
   |     )●(   |   \____
   \     ー    ノ  
     \____/
   /    ̄ ̄   \
  | |        | |
  | |        | |
|⌒\|        |/⌒|
|   |    |    |   |
| \ (        ) / |
|  |\___人___/|   |
|  |   ヾ;;|     |   |
        ,lノl|
      人i  
     ノ:;,=-;、
    (~´;;;゙'‐;;;)
  ,i`(;;;゙'―---‐'ヾ
  ヽ;;';ー--―-、'';;;;;゙)
   `'ー--、_;;;;_;;、-‐′ 

匿名 提到...

日本AV I快播電影播放
美女AV I快播電影導航
日AV I快播電影在線
性AV I快播電影
大香蕉擼白金
快播擼擼擼白金
快播影院擼白金
午夜影院擼白金
歐美電影色天使
色天使影院
色天使論壇圖片
色天使小說
老外擼電影網
快播電影網擼擼影院
天天擼在線視頻電影網
愛色窩網站
紅色社區
擼飄飄少女
擼飄飄首頁
擼擼射影院A9
擼飄飄圖片
排行榜擼飄飄影院
美女擼飄飄影院
狼狼擼飄飄影院
動漫擼飄飄影院
男人影院播放器
狼窩色中色影院
狼窩綜合影院
愛狼窩影院日本圖
拍攝女廁狼窩影院
狼窩色中影院
電影下載網站免費
黑人午夜電影劇場
美女午夜劇場電影
酷愛情色影院
超碰成年人在線快播
性感內衣誘惑快播電影
極度性感女誘惑電影
性感內衣套裝女誘惑
性感黑絲極致誘惑
性感岳母的誘惑小說
開心色播網圖片
xxabcd色播網
色播網圖片圖
70ph開心色播網
色播開心網
02ssss成人電影網站
03ssss成人電影
幽蘭谷成人網
BT無憂無慮電影網