2010年1月21日 星期四

一齊長大的朋友

和男性相處就是好,大家想相約見面呀﹑吃飯呀﹑飲酒呀......什麼的,只要打一通電話,或兩三個電郵,就可以完成所有約會的地方和時間。

雖然已約好,但我只記得 7:00 pm  @ 旺角地鐵站,哪個出口呢?? 
我------------不----------知-----------------道。
又,我沒有帶手提電話,沒有人可以找到我。
再又,我又忘記他們的電話號碼,找不到他們。
惟有隨心啦,旺角地鐵站內,我一邊隨人流 ( 被推 ) 行 ........... 剎那間,見到朋友 A 喇! 真的有緣千里能相會!!!

2 位男性朋友: 朋友 F + 朋友 A 已久沒見喇,其中一個已沒有見面大概一年喇,他和我SAY HI 後,就目不轉睛地看著我,看得我發熱又發紅,面額如掛上兩粒車厘子一樣可愛........
我咬一下唇,問 : 『仲咩呀 ? 我好靚呀 ??? 』
朋友 F : 『係..................呀, 係....................呀。睇得出..........』
朋友 A :『屌,你兩個做咩 X 野呀!!!!!!!!!!!!!!! 』
之後大家一齊又冇啦啦笑起上o黎。
我---依然唔知醜,迫人讚我靚。
朋友F---依然係怕羞仔,慢熱但係OK好玩。
朋友A---依然都係唔講粗口會訓唔著。


好友相約見面,或恰巧在街上踫到,你們又會是有什麼樣的開場白呢??

7 則留言:

13elle 提到...

我同我d fd明明約出黎都好鍾意"e? 乜咁arm既? 去邊呀你?", 好無聊

港男大力 提到...

"咦? 你約左人呀?男定女呀?"

浪子m: 提到...

男啦

匿名 提到...

我好少會在街上遇到朋友(甚至認識都好少),是否代表我無乜朋友呢? :(
VJ

阿ta 提到...

@ 13ELLE:
幾好呀!!! 係咪要鬥快講呢?

@大力:
男定女係重點咩??

@浪子M:
女都得啦~

@VJ:
朋友唔洗多,係真嘅。

ying 提到...

有人會嗌..屎忽鬼..
有人會問..死得未..
有人會話..唔該C文D.
不過無論佢地的開場白係點. 我都覺得好warm.

匿名 提到...

      ___
     /     \
    /   ∧ ∧ \   / ̄ ̄ ̄ ̄
   |     ・ ・   | < you are sick
   |     )●(   |   \____
   \     ー    ノ  
     \____/
   /    ̄ ̄   \
  | |        | |
  | |        | |
|⌒\|        |/⌒|
|   |    |    |   |
| \ (        ) / |
|  |\___人___/|   |
|  |   ヾ;;|     |   |
        ,lノl|
      人i  
     ノ:;,=-;、
    (~´;;;゙'‐;;;)
  ,i`(;;;゙'―---‐'ヾ
  ヽ;;';ー--―-、'';;;;;゙)
   `'ー--、_;;;;_;;、-‐′