2010年1月13日 星期三

好! 我做!



TEMPO 之外,我最鍾意係呢隻OK牌紙巾,因為可以有呢 D 額外的幸運卡呀﹑食物折扣優惠卡呀可以玩。
通常我都唔會真係用果 D 減1蚊 / 加5蚊又多一件 果 D 優惠... 因為佢地俾出黎嘅我都唔鐘意食 :

三文治 -- 唔食: 有白色果 D 沙律醬/ 橙色的千島醬
麵包 -- 唔會買: 通常只會早餐食麵包,我會買熱辣辣嘅
糖  -- 唔係點買糖黎食.... 朱古力就會買喇!
蛋糕 -- 唔知點解佢成日出 D 牛奶 / 芝士蛋糕........... 呢 2 樣我除非餓到胃痛,否則,唔會有興趣。

OK,呢張卡,真係提醒左我唔可以咁懶囉,我都真係好耐冇定時做運動喇,9月之後未游過水 + 12月起再冇跑過步..........因為.....................太涷喇 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
慶幸的是 --- 冇乜點肥到喎!
我決定今晚開始,去運動場跑返幾個圈當下熱身先 !

P.S. 阿W, 唔該你睇睇我寫中文幾咁好,唔好再話我係泰妹喇吓!!

8 則留言:

匿名 提到...

又信埋呢d 咁的咭...

係中文好就唔好問我個辣字點打啦


泰妹


香港w上

阿ta 提到...

RE 香港 W:
CUP KOON KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

港男大力 提到...

相信最緊要都係
"我無肥到"
個辣字好難打咩~~
辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣

KennyT 提到...

泰文好好聽

13elle 提到...

d人話我寫既中文字似Korean -.-

阿ta 提到...

RE 港男大力:
辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣辣

RE KENNY T:
咁你要去多BANGKOK 旅行多D喇~

RE 13ELLE:
我好想睇下呀!! 好難想像得到! 點似法架?

匿名 提到...

      ___
     /     \
    /   ∧ ∧ \   / ̄ ̄ ̄ ̄
   |     ・ ・   | < you are sick
   |     )●(   |   \____
   \     ー    ノ  
     \____/
   /    ̄ ̄   \
  | |        | |
  | |        | |
|⌒\|        |/⌒|
|   |    |    |   |
| \ (        ) / |
|  |\___人___/|   |
|  |   ヾ;;|     |   |
        ,lノl|
      人i  
     ノ:;,=-;、
    (~´;;;゙'‐;;;)
  ,i`(;;;゙'―---‐'ヾ
  ヽ;;';ー--―-、'';;;;;゙)
   `'ー--、_;;;;_;;、-‐′ 

匿名 提到...

日加擼影院
爽擼擼影院網
夜夜擼小說
擼管小說
加多擼小說
qvodav日本電影
qvodav成人網站
愛澀成人影院
愛色吧成人影院
九九愛成人影院
至愛色官方網站
至愛色美女基地
七七色原網
七七色成人網站
瑞碧綜合網
伊人成人綜合22網
瑞碧綜合社區
8090碰在線視頻
桃色激情站
26uuu新地址網站
QVOD十次啦中文網
家庭教師十次啦
十次啦中文網亞洲
十次啦中文網站
十次啦中文綜合網
520快播56色農夫閣
色56視頻
色片段高清在線觀看
最新色YY電影頻道ID
愛90美女影院
性愛色小姐影院
713色吧影院
色18歐洲美女影院
色18美女影院
大棚歌舞色舞視頻快播
狼國情人網
狼國成人網開心
狼國成人網五月
狼國色人網
大色網AV網站
大香蕉社區
大香蕉網在線視頻
伊人在線大香蕉
天天擼大香蕉
527娛樂多人視頻聊天
色聊聊天記錄
色聊聊天室下載
色聊語音聊天室下載
免費色聊聊天室
色聊可視語音聊天室