2010年1月11日 星期一

你好我好

訓唔著... 直到 9AM。
第 3 日喇..... 好累好累...... 連我自己都唔知我個心煩緊 D 乜.....

佢問我點解仲 CARE 佢, 其實我唔憎佢唔恨佢,又點會想睇到佢唔好好地咁過生活呢?
唔知點解,佢每次都問我仲係咪鐘意佢.... 我唔明背後佢想 FIND OUT 乜野,不過,我都冇答到佢。
佢好你好我好,如果大家都可以好好咁生活,咁就好好喇。

13 則留言:

港男大力 提到...

唔好理佢問黎做乜
你想佢好咪做囉~~~
諗咁多做咩丫
知你想做自己鍾意做既野, 無問題啦!!!!

support!!!!

浪子m: 提到...

佢每次都問我仲係咪鐘意佢.... 我唔明背後佢想 FIND OUT 乜野,<<翻撻

不過,我都冇答到佢。<<佢心諗"yeah, 重有機會, 你條友重係念念不忘"

naruto 提到...

如果自已唔係想翻撻,就唔駛答佢,盞複雜

但如果仲想。。。佢問嘅時候,反問佢囉

我都support架

匿名 提到...

關你上面2個咩事....



佢只係愛我一個的


匿名仔

浪子m: 提到...
作者已經移除這則留言。
浪子m: 提到...
作者已經移除這則留言。
浪子m: 提到...

你似女人喎

港男大力 提到...

你又知??

Jenny 提到...

My dear,

Do whatever you want to do, support your forever! ^3^

Anyway, you called me yesterday?

阿ta 提到...

RE 大力:
多謝你SUPPORT我,我諗我都知道我自己想點。

RE M:
翻撻<-- 我唔肯定佢係咪想...
我都唔想知...
另外, 我收到你留言喇.多謝你先. 我果日去左冬眠~~

RE NARUTO:
即係我唔答佢係岩的~~
男人真係會想同前女友復合咩?呂係會想拿拿聲搵過第2個頂上咩?

RE 匿名仔:
我都愛你...不過你唔好對其他人咁冇禮貌喎。

RE JENNY:
係呀, 我CALL過你, 想睇下你幾時得閒呀,我要攞手信呀!!!

匿名 提到...

ok!! 收到愛人ta

見你叫我就聽話啦....

sorry晒樓上兩位大叔


匿名仔

浪子m: 提到...

大叔........原諒你啦

即係我唔答佢係岩的~~<<唉, 蓮隅

男人真係會想同前女友復合咩?呂係會想拿拿聲搵過第2個頂上咩?<<<< 當然想搵第2件啦, 但之後有可能性 1)搵唔到第2件 2)搵到喇, 但玩厭/唔啱心水/扑左喇 3)雙線發展又得, 你撚知咩

匿名 提到...

      ___
     /     \
    /   ∧ ∧ \   / ̄ ̄ ̄ ̄
   |     ・ ・   | < you are sick
   |     )●(   |   \____
   \     ー    ノ  
     \____/
   /    ̄ ̄   \
  | |        | |
  | |        | |
|⌒\|        |/⌒|
|   |    |    |   |
| \ (        ) / |
|  |\___人___/|   |
|  |   ヾ;;|     |   |
        ,lノl|
      人i  
     ノ:;,=-;、
    (~´;;;゙'‐;;;)
  ,i`(;;;゙'―---‐'ヾ
  ヽ;;';ー--―-、'';;;;;゙)
   `'ー--、_;;;;_;;、-‐′