2009年7月7日 星期二

好憎好憎!

好憎好憎!
好憎 D 男人大大聲﹑無道理﹑小器﹑小家﹑計較﹑小心眼﹑懷恨在心又唔認,講完一大堆野都唔知佢講咩!
呢 D 性格真係好唔要得,男人有1樣都已經唔得我歡心,中 2 樣或以上者,可被列入特選名單上,優先獨家享有食屎跳樓嘅優惠!

男人若粗聲粗氣﹑不解溫柔﹑橫衝直撞﹑勇字紋心口﹑有前冇後,打死罷就﹑認屎認屁﹑打腫面充闊佬都可以,我都勉強可以理解。唯一最憎就係 2 大類:
(1) 終日以喉嚨吊鐘位自震自盪,有事無事都唔見佢,但又會陰魂不散在我耳邊 E E UM UM,聽唔聽都唔知佢講乜Q!
(2) 大事小事都見到佢,震耳欲聾的大喊大叫,連珠炮發但全部無矢放的,用詞尖酸刻薄,明顯為嗌交而嗌交。

我公司正正有齊以上 2 種男人,仲要係大過我嘅,雖然係人地DEPATMENT,唉,見到真係會唔開胃,朝早千其唔好俾我見到佢地,唔係LUNCH TIME 食幾多個朱古力心太軟都開心唔返。

阿 1 號男,我唔識你亦唔需要識你,唔會起你底,麻煩你行入黎我房就自動自覺講野,唔好企Q係我面前等我問你咩事先講野啦!
示意叫你入黎又已經望緊你喇,你企O係到等派彩咩!!!!!
仲有,講野就擘開個口啦,頂你個肺,咪用唇語同我講野呀!!

阿 2 號男,今日開會你表現真係衰到貼地,唔係話唔俾你做女人,但可唔可以唔好O係MEETING做埋呢D無賴野??似返個男人啦!
唔係你就去對面街買返個BRA黎帶先同人講野!!

5 則留言:

姬絲汀 提到...

身同感受啊TA!!!!!!!!
我公司都有兩個咁既男人,小人、計較、小心眼﹑懷恨在心又唔認、虛偽........
其中一個仲要多一條罪行:抽水!成鬼日叫d女同事傻妹,痴根架!見到佢地就好火~

阿ta 提到...

RE CHRISTY:

抽水!?!??! 呢D要拎去打把!!
呢D唔忍得架!!! 一定要出聲呀!!

naruto 提到...

認屎認屁....講我呀?

阿ta 提到...

re naruto:
哈哈哈哈!! 唔係講你呀!
你認屎認屁認得咁可愛! 點會憎你呢?!?!

Unknown 提到...

秀吧視頻
好聊123
好聊聊天室
同城一夜免費交友網
免費床友交友網
床友
極致情緣
同城
一夜情交友QQ群
約炮網
床友網
床友吧
一夜床友吧
找床友
紫色蜜桃網
金都情緣聊天室
有緣網
淘男網
妁酷網
夜生活網
上海龍鳳論壇
上海龍鳳
交友網站
風雲聊
7聊視頻表演聊天室
9聊視頻語音聊天室
飄聊視頻語音聊天室
摳摳視頻秀
冰心聊
秀聊聊天室
都秀視頻社區下載
七聊視頻語音聊天室
7聊視頻聊天語音聊天
7聊語音聊天
視頻表演聊天室
可樂視頻多人聊天室
在線視頻語音聊天室
語音聊天室免費房間
七聊視頻語音聊天室
9聊
九聊視頻語音聊天室
可樂聊天室
碧聊視頻語音聊天室
農夫聊語音聊天室
可樂視頻社區
可樂視頻
視頻秀聊天室
呱呱視頻社區
碧聊聊天室
碧聊語音聊天室