2009年7月2日 星期四

潮多一點點

朋友珍在飯局中喪問有關潮語的事....她竟然有超過50%都不懂又或未曾聽過!!

阿珍:
以下的都是你問的/不知道的/聞所未聞的,現在給你喇! 唉...麻煩你自修一下,不要再丟假!

1. 動 L 動L歌> 激死! 成龍大哥都唔知? 我俾左好多tips,珍最後係估:
『係咪佢想買洗頭水,之後一野跳左落街,就咁動 L 左一野呀?』
=.= ............ 欣賞你的創作力,不過,如這樣的廣告..... 和洗頭水有關嗎??

2. 娃娃男 > 珍連這都不知道! 無藥可救!! 全香港在團結尋找娃娃男的時候,請問你身在何方?
既然你和他經常緣慳一面,一會兒當你們在 youtube 邂逅時,一定要珍惜呀!
最後希望你同阿舜極速結婚,日日MOONWALK,幸福快樂 !
(Moonwalk去接仔放學,一家大細去飲茶,一齊moonwalk 跟住個點心阿姐,wooooooo!!! moon太太! )

3. 扒房 >珍姐話未聽過喎..... (我唔會信你!) 最後我叫佢將呢2個字貼o係佢 Department 正門!

4. 龜速
唔係極/快速呀!)> 呢個潮語唔洗用腦都估中啦下話 ?
點知,珍姐懶醒咁講:『呢個我會估係好快的意思!』
=o=''
5. 。。。。。。 數之不盡!

今晚,珍好似發現新大陸咁,出 EMAIL說:
『KAI』字真係未聽過!
我:痴鬼線,你都真係 KAI KAI地!(我心諗)

竟然有人可以 OUT 成咁。。。好似80幾歲老人唔知咩係E貓咁上下。
你估下:阿珍幾多歲?
又,如果你身邊有D同阿珍係同類,請告之,好讓他們得以相認,再一齊玩下潮語卡。

5 則留言:

匿名 提到...

好天真同好傻呀jen eeeeeeeeeeeeeeeeeee


在檯底的小pooh仔

匿名 提到...

動 L 都會有人唔識????
我阿媽5X 歲都識喎......
你個朋友50歲?
一係佢永遠唔睇YOUTUBE.

SCOTT

姬絲汀 提到...

T10從來都是潮人先峰~~大家互傳email好難會唔識!~你識下問下阿珍識唔識"想節能,能太能"....

阿ta 提到...

re christy:
"想節能,能太能" <- 可能佢都係女人啦,佢咩都唔識,就係識呢個''能能廣告'',女人都係對能比較敏感!!!

Unknown 提到...

視頻語音聊天室
天下聊語音聊天室
愛聊語音聊天室
天下聊天室網址
天下聊
天下聊聊天室
網聊
農夫聊
冰心聊天室
視訊美女免費
免費視訊
維納斯免費視訊
免費一對多視訊
色男色女約炮網
久吧視訊聊天室網站
日本視訊聊天
日本視訊
日本視訊DX
同城交友約炮
約炮網站哪個好
交友網站約炮容易麼
交友約炮
58同城交友約炮
約炮
交友網站約炮指南
來約炮網
58同城交友
櫻花視訊聊天網
奇摩女孩真人交友視頻網
奇摩女孩視訊聊天網
真人免費視訊聊天室
免費視訊區一對多
台灣免費視訊女郎
玩美免費視訊
卡蜜兒免費視訊
外國免費視訊
月光之女免費視訊區
免費視訊115
女人的裸體真人秀
中教聯誼社
中日聯誼醫院
淘友社
姐妹聯誼會驚魂
美女穿褲襪視頻
褲襪美腳
褲襪美女視頻
無內褲襪美女圖片
玩美女人影音秀
美女影音生活秀
美女影音