2010年6月25日 星期五

又想睇戲又想睇波

工:
好辛苦,好多野都我做喇已經,對眼前所未有咁爆紅根。
我出名捱得架,我都攰,真係...真係多野做囉。TRY MY BEST,再盡力啦。
同埋呢,返工可唔可以少D是非 ? 奸人衰人死開啦。月尾咪又係出一份糧 !
係咪真係要做埋 D 乞人憎野啫 ?

戲:
人生如戲。好多套戲都想睇呀。睇介紹已經好有共鳴喇。
暫時返 HK 睇左 SEX AND THE CITY 2,OK的,好睇過第1集,都有 D 啟發。
前度分手說愛你Knight and Day.Salt = 想睇既請舉手。


世界盃
頂。 嘔血ed ! 嘔左幾百次 !!!!!!
葡萄牙 = 第1場唔知咩事,0-0,俾多少少力丫。
英格爛 = 廢左 + 輸硬。不過碧咸係靚仔。
法國 = 明顯食左屎,毫無體育精神。
意大利 = 後防咩事 ? 夢遊 ? 仲有,咩事打交啫.........好肉酸! 上屆第一今屆唔洗一定第一既,咁不過可唔可以唔好踢成咁呢?
美國 : NBA +石油夠你玩啦,又差隻腳埋黎!

P.S. 意大利最後有d攻勢架, 想力挽架,我欣賞。好過 D 死人法國佬同英國佬。

TO 我力撐果隊:
前車可鑑,你地打好 D 呀唔該!!!! 錫哂你!!