2010年6月16日 星期三

睇波呀! 又估中呀!

咁多場波,我場場都估中哂喎。
意大利 1-1 巴拉圭 都中,抄勁,抄佩服自己!!!
葡萄牙 0-0 科特迪瓦咁都中,係唔想見到既賽果囉,抄心痛,不過又覺得自己抄好眼光。
心郁郁想買波添...........

巴西 vs 朝鮮
好神秘呀............................
好想好想睇,巴西冇理由唔睇,不過食左藥好攰喇已經,唔知頂唔頂到喇今晚。
哈哈,我估聽日要返工果D男同事,好多都會 SICK LEAVE喇。

我係真係鐘意睇波,唔係只係睇明星架,我知咩係越位架,咁不過 :
碧咸係靚仔,著西裝呀....殺死人。
卡卡係有形有料啦,傳球係好野喎。
美斯又快又勁又得人鐘意,CUTE囉。
托迪真係完美王子,完美完美完美。
C.朗我唔太鐘意,死好命啦,係真係靚仔,獨食﹑插花﹑插水又如何,都係犀利既。

不過,唔知點解,我覺得以前D波好睇D囉...
馬甸尼
施丹
簡東拿
奇連士文
巴治奧
巴迪斯圖達
呢 D 先係踢波囉,真係唔訓都睇架,(果時後生掛....)定係以前講波果班人勁 D 講波講得好 D 呢?



全身好攰,膊頭好痛,好疲勞呀。
我知一個人去拱北係有D危險,不過真係頂唔到喇,聽日放工又係收 8 點,無辦法,一個人拿拿林去揼一揼骨先,早去早回啦。
我想揼 2 個鐘膊頭 + 2個鐘 BODY,1 個鐘牛奶 SPA。
呀...........我聽日都唔想返工呀。

11 則留言:

L L 提到...

好犀利喎,估波勁過我好多!

去按摩?事事小心咯!

港男大力 提到...

因為唔賭, 所以中....我都估中左幾場....

以前D 波係好睇D...因為個個實力派....無計

自己小心啦, 記得識路返

Jenny 提到...

中晒...

碧咸係靚仔,著西裝呀....殺死人。
卡卡係有形有料啦,傳球係好野喎。
美斯又快又勁又得人鐘意,CUTE囉。
托迪真係完美王子,完美完美完美。
C.朗我唔太鐘意,死好命啦,係真係靚仔,獨食﹑插花﹑插水又如何,都係犀利既。<-- 仲好識扮嘢扮受傷碌地添~~~

除咗你打出嚟嗰班前輩勁, 仲有一個我都好欣賞, 就係舒米高, 前前前曼聯門將, 好勁架佢!!! 我最愛簡東拿!!! ^3^

唔知你記唔記得我都鐘意睇波架, 因為係受我老爹同我細佬影響, 反而屋企隻佬就唔啱囉~

喂, 不過奉勸你一句, 輸錢皆因羸錢起, 小賭好啦~

Jenny 提到...

講多句, 睇咗英格蘭對美國嗰場, 有 d 失望, 好懷念佢 d 角球呀, 斬波呀~~~

Ada 提到...

过来珠海找我啦 ,,拱北其实不是很乱的,还可以啦 ,还过讲到按摩就,手细麻麻。

Ada 提到...

过来珠海找我啦 ,,拱北其实不是很乱的,还可以啦 ,还过讲到按摩就,手细麻麻。

阿ta 提到...

re laulong:
你得唔得架, 你都鐘意睇波呀?
夠唔夠精神呀你??

阿ta 提到...

RE 大力:
唔賭喇,玩左一場咋,睇都好滿足,我諗你都係啦。

阿ta 提到...

RE JENNY:
記得啦, 我地一齊大架.....
丫..... 好多年前喇......

阿ta 提到...

ADA: 好丫
你帶路丫
等我減左肥先,想影寫真呀!

匿名 提到...

新親密愛人精品成人社區
情色六月天論壇
麗春苑成人情色論壇
麗春苑成人社區
65情色成人論壇
咪咪情色社區
逍遙社區情色論壇
365情色社區
黃色性愛電影
亂倫色情網
桃花島成人論壇
戀足足交論壇
大眾成人社區
53iii成人網
激情成人社區
我淫我色論壇
5c5c黃色視頻
美女熱舞視頻網
丁香91社區
三葉草成人社區論壇
本色影院
丁香一夜情社區
色女人閣
香港成人影院
歐美成人社區
香港色情網
癮色成人網
綠色兵團社區
CK快播電影網
日本成人網
天涯海閣成人社區
A片成人網
色戒魅族論壇
色中色成人論壇
新不夜城綜合成人社區
成人性愛社區
黃色亂倫小說網
品色堂
歐美貼圖論壇
大色哥成人網
零色激情網
色老大論壇
激情情色網
夜來香快播社區
成人激情綜合網
BT成人小說
老色哥影院
看色客成人網
成人BT社區論壇
艷艷色網