2010年6月8日 星期二

 多謝你你你你你既支持,感動。我知,我要放低。
然後我有我生活,然後你再愛別人。
傷得很重卻未曾絕氣。

6 則留言:

浪子m: 提到...

聽住先啦, 你地d女人, 變臉咁撚叻, 一時懶清醒, 一時懶幪

港男大力 提到...

sorry既係好耐無睇blog,無咩update 近況
worry既係你記得要開心笑返多D

過去既就過去啦, 安慰說話唔講啦
Take Care TA!!

Ogake 提到...

有時夜欄人靜, 諗起人地對自己既傷害, 會覺得好孤獨....
記得, 有好多人撐你!

Unknown 提到...

唔好再唔開心啦, 仲我..你呢個妹去撐你呀... 我講過.."唔理人地係點, 我地都要KEEP 去瘋, 關係好似以前咁好"...

TATA 加油!!!!

阿ta 提到...

@浪子:
咁都要爆粗既?

@大力:
知啦,多謝你follow up,好有心呀。我會記住。

@ogake:
你呢幾句真係好到point,係我感受。好犀利,feel到我咁。
你都係啦,要好快好快好似以前咁開開心心呀!

@yu:
多謝你。盡在不言中。

匿名 提到...

手機成人論壇
愛城成人情色論壇
愛城成人社區
愛城成人網
1234成人網站
開心成人自拍論壇
丁香美女社區
開心色情網色情
361性愛網
丁香情色論壇
丁香情色社區
xiao77情色論壇
香水情色論壇
咪咪情色論壇
情色海岸線社區
怡春堂情色論壇
怡春堂社區
香港成人情色論壇
小77成人論壇
品色堂論壇
瑪雅成人網
裸體美女色圖
淫獸學院漫畫
日本成人黃色遊戲
P8電影在線觀看
淫來淫網
黃片論壇
人體堂論壇
望京論壇
望京社區
潮鳴論壇
浙江在線社區
南匯52生活網論壇
狼群電影院
豆辯電影網
伊人成人影院免費
久久色悠悠網
色大姐綜合網
色悠悠綜合影院
色久久綜合網
色哥哥妹妹綜合網
私色房綜合網影視
色悠悠久久綜合
久久小說網悠悠
天天私色綜合網
天天色影視綜合網
唐人色愛區綜合網
天天色綜合影院
私色房綜合區
操一操影院人妻