2010年6月9日 星期三

好喇。要成熟,要醒目。

6 則留言:

Jenny 提到...

雖然我一向都覺得你諗嘢夠成熟、夠醒目架啦, 不過你要再變, 我都實撐你嘅, 記住唔好變咗個阿婆返嚟就得啦! :p

匿名 提到...

一係變做肥師奶!!!!


肥契仔

匿名 提到...

輸贏咁重要?輸贏唔好睇得咁重!!有得必有失!睇個輸字咁重,小心D啦!!舊既唔去新既唔來!做人向前睇!明天會更好!!放下來!!

gossip man

阿ta 提到...

@jenny:
變啦。唔變點得呢...就係唔夠醒囉而家。

@契仔:
玩野...結到婚先得架。你同我囉, 一定肥硬。

@ gossip man:
輸贏唔重要,表面既輸未必真係輸。其實都唔係要鬥,唔係要比賽既,只係,感覺難受。
舊野去左唔係一定要搵新野,舊野都有佢既價值呀。
明天會更好,<-對我黎講,唔岩用。
放下,<-我確信我已放下,只係冇人地放得咁快,放得咁下。

匿名 提到...

你現實D,你都要生活!做人要輸得起!懷念舊既咪只會自己唔開心!舊野都有佢既價值呀 <------ 有價值,不過唔值囉!!!你一定要忘記過去.明天會更好就岩你用架啦!!!

gossip man

匿名 提到...

手機成人論壇
愛城成人情色論壇
愛城成人社區
愛城成人網
1234成人網站
開心成人自拍論壇
丁香美女社區
開心色情網色情
361性愛網
丁香情色論壇
丁香情色社區
xiao77情色論壇
香水情色論壇
咪咪情色論壇
情色海岸線社區
怡春堂情色論壇
怡春堂社區
香港成人情色論壇
小77成人論壇
品色堂論壇
瑪雅成人網
裸體美女色圖
淫獸學院漫畫
日本成人黃色遊戲
P8電影在線觀看
淫來淫網
黃片論壇
人體堂論壇
望京論壇
望京社區
潮鳴論壇
浙江在線社區
南匯52生活網論壇
狼群電影院
豆辯電影網
伊人成人影院免費
久久色悠悠網
色大姐綜合網
色悠悠綜合影院
色久久綜合網
色哥哥妹妹綜合網
私色房綜合網影視
色悠悠久久綜合
久久小說網悠悠
天天私色綜合網
天天色影視綜合網
唐人色愛區綜合網
天天色綜合影院
私色房綜合區
操一操影院人妻