2010年5月20日 星期四

IQ 博士 @ 澳門

我想多謝幾位同事。

由於我好想集齊一套12款既IQ博士造型公仔,我不停周圍叫人地去7-11買野食,攞貼紙。
今次真係唔搵幫手都唔得喇,O係澳門唔係好多間7-11 (相比香港啦。),我又正在減肥,唔會買咁多零食呀,飲品呀呢D野... 咁... 即係唔可能有好多機會去攞到印花貼紙喇。

同事 K - Tea time 為左幫我,行到去好遠既 7-11,原本諗住買包餅食。
點知見到熟食既『面筋』(打邊爐果D山筋)有著數,買一個就送一個貼紙,即刻買左10個,20蚊成交,TOTAL就有11張喇。
激快鯨吞10個『面筋』。<------------------------------ 超級多謝。

同事 R - 知道我要印花貼紙,佢左摷右摷,摷到褲都爛,摷到3個!!!
雖然有D已經係起哂飛角,但係睇得出係真係為左我而同我摷下啦。好熱心的。
第2日,佢仲特登O係屋企攞多3張俾我,係特登喎! <------------------------ 好好好好感動!

同事 A - 呢個平時唔係同佢好多野講,佢知道我努力尋求貼紙中啦,走埋黎:『你冇邊個呀?』
第2 日,佢特登攞左個『山吹綠子』俾我呀!!!係咪好人先?
老實講,山吹咁靚,多左都唔係一定捨得俾人啦。<------------------------ 我會準時交野俾你架喇。

我既工作時間都好長,見同事多過見屋企人/ 親戚,呢D同事我好珍惜,不過已經唔係中學生,有D已經有男/女朋友,有D又結左婚,有D仲要係大緊肚,冇可能成日約出黎一齊去呢到去果到,個個都有自己既圈子同生活,見面時間99% 係O係公司喇。

呢個係我既工作生活,好幸運暫時我真係返工冇咩壓力,環境都好舒服,忙一齊忙,HEA 一齊HEA,我好珍惜呢個時間,會好好記住呢種感覺。


搵工既時候,好多時都係考慮人工呀福利呀前途呀,無錯,呢D真係好重要,但係,公司既既文化,同事既性格.... 其實都好重要。

唔知會唔會有人試過為左唔想見麻煩同事,或厭惡公司某種文化而辭職不幹呢?

4 則留言:

naruto 提到...

同事夾唔到,做都無意思

nettie 提到...

咁你係咪齊哂la?

浪子m: 提到...

__吹老師配音把聲好正

朕 提到...

你有一班好同事^^