2010年5月7日 星期五

媽媽妖我

明天打算回香港,慶祝媽媽節。我愛她。


有一次,我們在談論其他親戚朋友們的兒女,有人事業有成,有人一事無成。
我不喜歡批評人家的所謂『成功』或『失敗』,這是十分複雜的題目。

要知道『成功』非僥倖,必然是千辛萬苦的付出過,如日日刷鞋﹑篤人背脊﹑陰招出盡… 。不過,我知道的,我認識的朋友當中,都有人是默默付出,勞力勤奮而受賞識重用的,不過,只有一二。

誠然,『失敗』必有因,更可以有千千萬萬個,人家說找出原因,對症下藥,可望成功,不過,我不認同。失敗就是失敗,不要再追根究底,找到所謂的原因,事事可以讓你重來嗎? 何不想出新點子,走出新路,再來個新嘗試。

我說:『成功又好,失敗又好,唔洗講唔洗羨慕架,今日成功唔係等於一世都係架。而家一事無成唔等於以後都冇機會做大事架。』

『佢地阿媽成日攞黎講攞黎認叻,我冇唔抵得喎。』

『世事如棋呀。』

『成功有錢又點,行出黎講句野都唔識,不識大體。』

『根本無人想睇,係睇佢d錢啫。』

『仔女都好,唔洗靚唔洗有好多錢架,心地善良,談吐大方,孝順父母,見到親戚朋友識吹下水,唔好縮埋一邊,已經好好。』

此時,周邊的鑼鼓聲奏起,千萬支射燈多角度的照向我,腳下的那塊地磚突然徐徐自轉又緩緩升起。
我立正昂首,挺胸收腹,輕輕拍拍心口:『阿媽,你讚我呀 ?』
ta 媽子 怒目斜啤,反眼瞄咀,氣驟丹田,喝吒: 『妖----------------------------------!』

雖然妳不認為我心地善良孝順大方,我都希望妳每天過得開心快樂。
媽媽,我愛妳。

6 則留言:

KennyT 提到...

呢個大女真孝心

L L 提到...

>>此時,周邊的鑼鼓聲奏起,千萬支射燈多角度的照向我,腳下的那塊地磚突然徐徐自轉又緩緩升起。
我立正昂首,挺胸收腹,輕輕拍拍心口:『阿媽,你讚我呀 ?』

haha, 好電影感呀,tata !

浪子m: 提到...

孝女

港男大力 提到...

或者百友同我老媽一樣
口硬心軟
在心中...

阿ta 提到...

@ kennyt
你呢句係咪真心呀?

@laulong
你知我個人成日諗埋d白痴野啦....

@浪子
你都係一個孝子呀

@大力
你阿媽可能同我阿媽係同鄉喎。

匿名 提到...

色夜影院
AV成人教育
哥也色蝴蝶谷娛樂網
步步情電影網
盜情書包網
情歡天堂網
情豆網
維情網
酒澀網
色欲成人電影網
青色波波要色地址
成人人妻小說網
成人倫理人妻小說
引誘人妻成人小說
成人之美小說閱讀
色姐姐成人文學網
色大姐電影院圖片
色悠悠綜合網
色狗狗中文綜合網
成人閣第四色影院
成人之美影院
色閣最快的快播影院
快播名人閣影院
免費成人之美網站快播
女人成人玩具使用快播
快播成人玩具娃娃視頻
18成人之美女遊戲圖片
色姐妹網
九色姐妹網
ccc36色姐妹電影
色姐妹網俺去也
5色姐妹
四色姐妹網
去擼吧社區
去擼吧成人社區亞洲
亞洲視頻在線觀看
94色播網
色94色成人
色94色成人電影
天天視頻社區
天天社區聊天室
啵啵網第四色
第四色網
白妹妹成人網
馬上色在線視頻
色愛情人網
日本劇情電影BT下載
日本獸皇電影BT
夜夜擼在線視頻
擼管視頻