2010年5月5日 星期三

蛋糕

上個星期回了香港好幾天, 是為了慶祝 TA 老爸一年一度的牛一。
買了 2 個生日蛋糕,一個 3 磅,再來一個 5 磅的。那餅店的蛋糕的確好吃,已經是第 3 年 ENCORE 了。

大概我太細心,或是我兩個弟弟都沒良心,20多年來,沒有一年記得爸媽的生日,沒有一次參與籌備或報置的事宜。 --------- 他們只參與吃的部份。
今年,由於我不在香港啦,我一早已打電話吩咐他們忙這忙那的搞好一齊所有,但是,回到香港得到的回覆是 -- 平淡是福。
老老實實,我好久不回家,但那刻真的想打人。

幸好,ta 媽子早已預備,( 唱 ) 上帝早已預備...我不相信運氣.....
一早已到餅店訂好蛋糕各樣了,當日,那兩個討厭的小男孩都剛巧沒有時間 (沒有想過要去)提貨------自取蛋糕!!!
8 磅的蛋糕,要我這個小女人自己扛去酒家嗎?!!!
我對ta 媽子說: 『年年都係我,都唔緊要,年年都 5 磅,好辛苦架知唔知啫,都唔緊要,今年係 2 個,仲要 8 磅,我唔係拎唔到,我唔擔保我拎到去個蛋糕散哂未囉!!!!!』
『你得架啦,你對手廢架!?』
『我拎到去唔散既話,我就一野兩野質落 2 個細佬塊面到!!』
『唔踭在質多野落你老豆塊面到!!!!』

再一次証明我媽真的是100%偏心!!
最後,細細佬良心發現,陪我一起去了。

P.S. 我係唔係阿媽親生架呢??
不過,我很愛她。

7 則留言:

港男大力 提到...

伯有口硬心軟嘛???

浪子m: 提到...

慈姐多敗弟

韻味熊貓 提到...

唔係卦!鮑、參、翅、肚,食完,仲可以吞八磅蛋糕?地震災民都無咁肚餓喎!嘻嘻!

naruto 提到...

8磅,幾多人食架?

Jenny 提到...

祝ta爸生日快樂, 身體健康!
其實ta媽都好愛錫tata嘅, 不過可以用錯方法啫! 你自己知咪得囉~

阿ta 提到...

大力:
你都幾了解女人喎。

浪子:
當你讚我呀下。

佛爺:
全個家族都係好刷得架。

naruto:
30人呀。

jenny:
代我老爸多謝你呀!
p.s.掛住你~

匿名 提到...

色夜影院
AV成人教育
哥也色蝴蝶谷娛樂網
步步情電影網
盜情書包網
情歡天堂網
情豆網
維情網
酒澀網
色欲成人電影網
青色波波要色地址
成人人妻小說網
成人倫理人妻小說
引誘人妻成人小說
成人之美小說閱讀
色姐姐成人文學網
色大姐電影院圖片
色悠悠綜合網
色狗狗中文綜合網
成人閣第四色影院
成人之美影院
色閣最快的快播影院
快播名人閣影院
免費成人之美網站快播
女人成人玩具使用快播
快播成人玩具娃娃視頻
18成人之美女遊戲圖片
色姐妹網
九色姐妹網
ccc36色姐妹電影
色姐妹網俺去也
5色姐妹
四色姐妹網
去擼吧社區
去擼吧成人社區亞洲
亞洲視頻在線觀看
94色播網
色94色成人
色94色成人電影
天天視頻社區
天天社區聊天室
啵啵網第四色
第四色網
白妹妹成人網
馬上色在線視頻
色愛情人網
日本劇情電影BT下載
日本獸皇電影BT
夜夜擼在線視頻
擼管視頻