2010年5月11日 星期二

我的一條玫瑰金頸鏈,斷了.......! 什麼意思.....!?!?!
我抄鐘意的一條呢.......... 無陰公呀。
嗯............又想買野 tim..........

買左 canon 550D 喇 ~~~
多謝朋友 R 同埋 朋友 S,一齊陪我去買野!
真係呢.. 對我黎講,入到呢 D 相機鋪,一舊二舊都係黑色既野,睇黎睇去,都係唔知睇左 D 咩....
有時,男人真係有用既。


下一步,係搵閃石痴靚個相機去,OKOK,下個星期返香港去深水步先,希望唔好咁熱啦,BLING BLING下咁, 好華麗咁拎出去影相先 !
BYEBYE, G10。
嗯.....
相機帶,皮的,紅色的,找尋中.............

14 則留言:

浪子m: 提到...

你部G10唔好throw away喎

咩男人有時有用啊, 頂你

naruto 提到...

好有米呀

呢部好呀,等你D作品

韻味熊貓 提到...

男人,幾時都咁有用嘅!

我用部自動機影咗新葡京啲相,想唔想睇下?可能靚過你部單反!嘻嘻!

Ada 提到...

有时间过珠海找我啊!

阿ta 提到...

@ 浪子:
唔會掉啦.... 我唔係咁無情的。

阿ta 提到...

@ naruto:
我唔知有幾好呀... 學習中。
不過... 唔係有米lor... 酒米我大把。

阿ta 提到...

@佛爺:
仲咩無啦啦挑戰我先,我都冇話我影得好叻....

阿ta 提到...

@ ada
你珠海邊到架? 係咪講廣東話架?
珠海同我呢到好近咋~~
係咪真係教我影相先?

姬絲汀 提到...

我買左500D半年都無,就出550D!!!!!!!!!!!頂!

阿ta 提到...

@ Christy:
唔怕啦
影得靚就okay喇~

Ada 提到...

放心,放心,,我吴同点讲国语的人讲也咖,,,,

匿名 提到...

So google translator didn't correctly translate everything you wrote.. Did you buy a new DSLR camera?? If so that's awesome. Haha. I just bought a new lens for my DSLR. By the way, I have a new blog now. Check it outttt. =)

艾雲 提到...

vow~一入入三支鏡!?

匿名 提到...

色夜影院
AV成人教育
哥也色蝴蝶谷娛樂網
步步情電影網
盜情書包網
情歡天堂網
情豆網
維情網
酒澀網
色欲成人電影網
青色波波要色地址
成人人妻小說網
成人倫理人妻小說
引誘人妻成人小說
成人之美小說閱讀
色姐姐成人文學網
色大姐電影院圖片
色悠悠綜合網
色狗狗中文綜合網
成人閣第四色影院
成人之美影院
色閣最快的快播影院
快播名人閣影院
免費成人之美網站快播
女人成人玩具使用快播
快播成人玩具娃娃視頻
18成人之美女遊戲圖片
色姐妹網
九色姐妹網
ccc36色姐妹電影
色姐妹網俺去也
5色姐妹
四色姐妹網
去擼吧社區
去擼吧成人社區亞洲
亞洲視頻在線觀看
94色播網
色94色成人
色94色成人電影
天天視頻社區
天天社區聊天室
啵啵網第四色
第四色網
白妹妹成人網
馬上色在線視頻
色愛情人網
日本劇情電影BT下載
日本獸皇電影BT
夜夜擼在線視頻
擼管視頻