2010年3月12日 星期五

落咩

Ting-ting :『可能我會落咩咩...落葉歸根呢!』
朋友a:『落地生根呀! 落咩葉呀!!!』

半夜三更,2個女人傻傻地,笑到停唔到.......



買 canon 定 nikon 呀?

9 則留言:

浪子m: 提到...

以為你話落仔........

Ada 提到...

买PENTAX啦,,,如果一定要系两者选,,选 nikon,,,

港男大力 提到...

你想講乜呀......
落....

nikon la

姬絲汀 提到...

十卜CANON!!!!

naruto 提到...

canon,nikon邊部?

KennyT 提到...

買部Leica M9﹐再借我玩

瑩 提到...

落地開花..富貴榮華ar..
btw..你個新娘2公婆話買就買canon.
不過你知我啦..做左n記人. 哈哈

阿ta 提到...

@m:
你去死啦你!

@ADA:
即係你都係NIKON迷啦~

@ 大力:
你又係十卜N機喎

@ CHRISTY:
好野,我想買CANON呀

@ NARUTO
你有冇介紹呀,好BEGINNER LEVEL呀

@KENNYT:
你真係好ADVICE!!

@瑩:
你送你哥部俾我丫~

匿名 提到...

依依情色社區
黃色論壇
妹妹社區
色中色論壇
后宮社區
逍遙社區
BB成人社區
綜合成人色區
哇嘎社區
我色她情色社區
情色六月天成人論壇
丐幫情色論壇
澳門色情業論壇
全球成人情色論壇
情色論壇社區
依依成人社區
太陽城娛樂城
新不夜城論壇
新不夜城論壇自拍
新不夜城綜合社區
新不夜城影院首頁
365情色論壇
222依依社區
八度網上論壇
淫淫基地社區
天上人間成人論壇
福州電影論壇
情慾閣論壇
麗春苑情色成人論壇
AV99成人情色論壇
草榴成人社區
全球情色論壇
群狼論壇
家園網社區
薇薇女性網
555情色論壇
豬豬樂園論壇
春暖花開論壇
模特兒素人自拍貼圖
港台寫真女星貼圖
日韓AV女優貼圖
高清成人人體社區
國外夫妻性愛生活片
情人兩性頻道
施蒂夫休閒社區
色情899電影
九芳界論壇
兩性健康交流社區
蚌埠第一人氣社區
鮑山社區網