2010年3月8日 星期一

請伸出援手...2隻

岩岩過左哥個 weekend 返左香港,又係落雨....
我拖住個巨形大喼,唔重,因為裡面只有一部患了末期癌症的手提電腦,好輕不過都好狼狽。

@澳門
我部 notebook 入唔到 WINDOW,開機之後黑色,之後就有一句: Systerm not found
重新開機 +  輕輕拍打 + 劍指咒罵 + 葉問連環拳....... 都係: system not found
呢個死人機係咪鬼上身丫!?係咪要搵司徒法正先得呀!!! LG 品牌正一X街!
有個報失中心就好啦... 我想去LOST & FOUND 到搵搵囉...
不嬲呢d野係男朋友做開,而家男友位置懸空,無左個技術支援專員,都真係好怕屋企d電子產品壞囉...
我都真係唔怕羞,同ex 講左一聲,叫佢伸出援手... 
點知... 『你買過部啦!』
男人呢.... 沒有一個好東西!!!

@香港
返到屋企,同ta媽子撒撒嬌,又『耶~』又『eeee....』叫佢買條魚蒸黎食下,佢最後都係應承左。
不過,ta老爸就話:『wa!肥左好多!!』我即刻衝左入房磅磅重喇...oh my god!! 肥左4磅!!!唔怪之得我塊面咁圓啦...ta老爸都幾鬼好眼力!
澳門太多野食喇...!我又係太懶喇.....! shit,真係要keep下!
有無人可以伸出援手一隻,幫我搣搣脂呢...?

5 則留言:

港男大力 提到...

嘩, 你呢個要求都好少人唔做啦!!haha...搣爆哂D 脂肪都好...

出聲嘛, 盡量同救下你個腦......

唔係男人沒有好東西
係LG沒有好東西!!!

浪子m: 提到...

你主動搵番ex!!

阿ta 提到...

@力哥:
搣爆哂D 脂肪都好... <-- 點搣先可以爆丫

@浪子:
唔係我主動囉......

港男大力 提到...

你玩野!!
再咁叫你就屎!!

匿名 提到...

阿契.. 我地2個齊齊互搣搣搣搣

yu gong gong... 果然魅力是沒法擋!!!!!!


小黃p