2010年3月9日 星期二

下癮 上癮

今朝 7 30起身,諗住去跑步,
個天好黑啦,
天氣又好涷啦,
個地又好濕啦,
個身又好軟啦,
個被竇又好舒服啦....
咁.... 跑步呢D野,又係會上癮,跑開唔跑周身痕,
唔跑開呢,又會下癮,好明顯我已經有d下癮傾向喇,嗯...咁啦,.............聽日先開始丫。請支持!

返到公司,即磨左一杯特濃 Espresso 黎飲,日日都一杯,有時晏晝 tea time 再 encore 多一杯。
tea lady 話我愈飲愈濃,叫我加一匙糖。我無加到。 =p
我唔知係咪對飲咖啡上左癮,不過聞到就好輕奮...
噢~或者唔係對飲咖啡上癮,而係聞咖啡聞上癮...? 咁咖啡濃得滯會唔會有害丫?
仲有呢....我成日都覺得咖啡應該係熱澀香的,加冰奶糖都唔好飲,最近有人叫我加檸試下,我就未試,唔知係咪正match 。

7 則留言:

naruto 提到...

我都迫緊自已去跑步,但太凍,有番25度至開始

港男大力 提到...

叫左你暖返D 先跑ga la...係咪呢.....
唔聽話

匿名 提到...

肥肥已中咖啡毒!!
叫我mama幫你手搣甩佢

阿ta 提到...

@naruto:
有排都去唔到25... 3 月都仲係咁涷...

阿ta 提到...

@力哥
係...知道... 聽你話啦! =P

阿ta 提到...

@小黃:
你MAMI咪又係上哂..........

匿名 提到...

依依情色社區
黃色論壇
妹妹社區
色中色論壇
后宮社區
逍遙社區
BB成人社區
綜合成人色區
哇嘎社區
我色她情色社區
情色六月天成人論壇
丐幫情色論壇
澳門色情業論壇
全球成人情色論壇
情色論壇社區
依依成人社區
太陽城娛樂城
新不夜城論壇
新不夜城論壇自拍
新不夜城綜合社區
新不夜城影院首頁
365情色論壇
222依依社區
八度網上論壇
淫淫基地社區
天上人間成人論壇
福州電影論壇
情慾閣論壇
麗春苑情色成人論壇
AV99成人情色論壇
草榴成人社區
全球情色論壇
群狼論壇
家園網社區
薇薇女性網
555情色論壇
豬豬樂園論壇
春暖花開論壇
模特兒素人自拍貼圖
港台寫真女星貼圖
日韓AV女優貼圖
高清成人人體社區
國外夫妻性愛生活片
情人兩性頻道
施蒂夫休閒社區
色情899電影
九芳界論壇
兩性健康交流社區
蚌埠第一人氣社區
鮑山社區網