2010年3月10日 星期三

豬夠未呀.....

請問今日個大廚係咪同豬有仇:

燒鴨+梅菜豬肉+豬手+排骨+東瓜+白飯+豬肉碎粥+菜干煲豬爭
我只可以揀: 東瓜+白飯
放入口,好想對住個廚房大叫:係咪癲架!!!!!!!? 涷瓜涷飯咩事呀!!!!!!
一路食,一路擰頭,我係控制唔到我個頭,一路擰一路唉...
同事見到笑左:『你食下豬手啦,豬手好熱,出煙架!!! 』

頂頂頂頂頂頂,豬牛羊鴨鵝蛇狗,有咩好食丫,唔食呢 D 唔算偏食掛??

11 則留言:

naruto 提到...

咁即係剩食魚同雞。。。

浪子m: 提到...

冬瓜呀話, 阿姐

匿名 提到...

肥肥...
仲有你唔食熊肉, 數漏左

小黃野

港男大力 提到...

咁你有咩食....唔係on diet嘛?????
聽浪子話
冬瓜呀小姐...

KennyT 提到...

你比回教徒有更多野唔食

阿ta 提到...

@naruto:
係丫,岩哂,我諗我胆固醇一定超標~

阿ta 提到...

@浪子M:
知啦!!! 成日都係咁直接架你!!!

阿ta 提到...

@小黃:
熊人好可愛,我一定唔會食架!

阿ta 提到...

@LICK哥:
你又撐浪子!

阿ta 提到...

@KENNYT:
係喎, 個個都以為我係回人~~~

匿名 提到...

依依情色社區
黃色論壇
妹妹社區
色中色論壇
后宮社區
逍遙社區
BB成人社區
綜合成人色區
哇嘎社區
我色她情色社區
情色六月天成人論壇
丐幫情色論壇
澳門色情業論壇
全球成人情色論壇
情色論壇社區
依依成人社區
太陽城娛樂城
新不夜城論壇
新不夜城論壇自拍
新不夜城綜合社區
新不夜城影院首頁
365情色論壇
222依依社區
八度網上論壇
淫淫基地社區
天上人間成人論壇
福州電影論壇
情慾閣論壇
麗春苑情色成人論壇
AV99成人情色論壇
草榴成人社區
全球情色論壇
群狼論壇
家園網社區
薇薇女性網
555情色論壇
豬豬樂園論壇
春暖花開論壇
模特兒素人自拍貼圖
港台寫真女星貼圖
日韓AV女優貼圖
高清成人人體社區
國外夫妻性愛生活片
情人兩性頻道
施蒂夫休閒社區
色情899電影
九芳界論壇
兩性健康交流社區
蚌埠第一人氣社區
鮑山社區網