2010年5月20日 星期四

IQ 博士 @ 澳門

我想多謝幾位同事。

由於我好想集齊一套12款既IQ博士造型公仔,我不停周圍叫人地去7-11買野食,攞貼紙。
今次真係唔搵幫手都唔得喇,O係澳門唔係好多間7-11 (相比香港啦。),我又正在減肥,唔會買咁多零食呀,飲品呀呢D野... 咁... 即係唔可能有好多機會去攞到印花貼紙喇。

同事 K - Tea time 為左幫我,行到去好遠既 7-11,原本諗住買包餅食。
點知見到熟食既『面筋』(打邊爐果D山筋)有著數,買一個就送一個貼紙,即刻買左10個,20蚊成交,TOTAL就有11張喇。
激快鯨吞10個『面筋』。<------------------------------ 超級多謝。

同事 R - 知道我要印花貼紙,佢左摷右摷,摷到褲都爛,摷到3個!!!
雖然有D已經係起哂飛角,但係睇得出係真係為左我而同我摷下啦。好熱心的。
第2日,佢仲特登O係屋企攞多3張俾我,係特登喎! <------------------------ 好好好好感動!

同事 A - 呢個平時唔係同佢好多野講,佢知道我努力尋求貼紙中啦,走埋黎:『你冇邊個呀?』
第2 日,佢特登攞左個『山吹綠子』俾我呀!!!係咪好人先?
老實講,山吹咁靚,多左都唔係一定捨得俾人啦。<------------------------ 我會準時交野俾你架喇。

我既工作時間都好長,見同事多過見屋企人/ 親戚,呢D同事我好珍惜,不過已經唔係中學生,有D已經有男/女朋友,有D又結左婚,有D仲要係大緊肚,冇可能成日約出黎一齊去呢到去果到,個個都有自己既圈子同生活,見面時間99% 係O係公司喇。

呢個係我既工作生活,好幸運暫時我真係返工冇咩壓力,環境都好舒服,忙一齊忙,HEA 一齊HEA,我好珍惜呢個時間,會好好記住呢種感覺。


搵工既時候,好多時都係考慮人工呀福利呀前途呀,無錯,呢D真係好重要,但係,公司既既文化,同事既性格.... 其實都好重要。

唔知會唔會有人試過為左唔想見麻煩同事,或厭惡公司某種文化而辭職不幹呢?

2010年5月14日 星期五

近況良好

救命….又爛野!!
今朝化妝,塊鏡跌左落地,爛哂啦。
唉….. 銀色既心心鏡呀….都係我心愛之一,仲咩呢幾日我鐘意D野一件一件係咁爛呀?
今日爛鏡,大吉利是囉。

成個5 月,幾個星期六﹑日都唔洗返工呀。
星期五放工搭船返香港,六﹑日就去玩,星期一先返去返工,好PERFECT!
不過………
咁樣一來一回,交通費會好貴喇。我呢個月又失控咁買左好多野,冇錢啦。
香港,我好掛住你呀!


公司既PROMOTION會由6 月份先再開始,6 月既WEEKEND又係要返工架喇。
而家返工都幾忙,我都負責左好多6 -7月份既野,廣告﹑宣傳﹑印刷﹑抽獎﹑司儀….等等。我忙得好開心。
最最最開心係我會負責呢次既錄音帶,我把聲會o係公司播足個幾月,YEAH!
上次冇我份錄….係因為我講野d音唔正囉…. 我今次唔知pass 唔pass到呢?



P.S. 5月11日,我成功過左試用期喇。

2010年5月11日 星期二

我的一條玫瑰金頸鏈,斷了.......! 什麼意思.....!?!?!
我抄鐘意的一條呢.......... 無陰公呀。
嗯............又想買野 tim..........

買左 canon 550D 喇 ~~~
多謝朋友 R 同埋 朋友 S,一齊陪我去買野!
真係呢.. 對我黎講,入到呢 D 相機鋪,一舊二舊都係黑色既野,睇黎睇去,都係唔知睇左 D 咩....
有時,男人真係有用既。


下一步,係搵閃石痴靚個相機去,OKOK,下個星期返香港去深水步先,希望唔好咁熱啦,BLING BLING下咁, 好華麗咁拎出去影相先 !
BYEBYE, G10。
嗯.....
相機帶,皮的,紅色的,找尋中.............

2010年5月7日 星期五

媽媽妖我

明天打算回香港,慶祝媽媽節。我愛她。


有一次,我們在談論其他親戚朋友們的兒女,有人事業有成,有人一事無成。
我不喜歡批評人家的所謂『成功』或『失敗』,這是十分複雜的題目。

要知道『成功』非僥倖,必然是千辛萬苦的付出過,如日日刷鞋﹑篤人背脊﹑陰招出盡… 。不過,我知道的,我認識的朋友當中,都有人是默默付出,勞力勤奮而受賞識重用的,不過,只有一二。

誠然,『失敗』必有因,更可以有千千萬萬個,人家說找出原因,對症下藥,可望成功,不過,我不認同。失敗就是失敗,不要再追根究底,找到所謂的原因,事事可以讓你重來嗎? 何不想出新點子,走出新路,再來個新嘗試。

我說:『成功又好,失敗又好,唔洗講唔洗羨慕架,今日成功唔係等於一世都係架。而家一事無成唔等於以後都冇機會做大事架。』

『佢地阿媽成日攞黎講攞黎認叻,我冇唔抵得喎。』

『世事如棋呀。』

『成功有錢又點,行出黎講句野都唔識,不識大體。』

『根本無人想睇,係睇佢d錢啫。』

『仔女都好,唔洗靚唔洗有好多錢架,心地善良,談吐大方,孝順父母,見到親戚朋友識吹下水,唔好縮埋一邊,已經好好。』

此時,周邊的鑼鼓聲奏起,千萬支射燈多角度的照向我,腳下的那塊地磚突然徐徐自轉又緩緩升起。
我立正昂首,挺胸收腹,輕輕拍拍心口:『阿媽,你讚我呀 ?』
ta 媽子 怒目斜啤,反眼瞄咀,氣驟丹田,喝吒: 『妖----------------------------------!』

雖然妳不認為我心地善良孝順大方,我都希望妳每天過得開心快樂。
媽媽,我愛妳。

2010年5月5日 星期三

蛋糕

上個星期回了香港好幾天, 是為了慶祝 TA 老爸一年一度的牛一。
買了 2 個生日蛋糕,一個 3 磅,再來一個 5 磅的。那餅店的蛋糕的確好吃,已經是第 3 年 ENCORE 了。

大概我太細心,或是我兩個弟弟都沒良心,20多年來,沒有一年記得爸媽的生日,沒有一次參與籌備或報置的事宜。 --------- 他們只參與吃的部份。
今年,由於我不在香港啦,我一早已打電話吩咐他們忙這忙那的搞好一齊所有,但是,回到香港得到的回覆是 -- 平淡是福。
老老實實,我好久不回家,但那刻真的想打人。

幸好,ta 媽子早已預備,( 唱 ) 上帝早已預備...我不相信運氣.....
一早已到餅店訂好蛋糕各樣了,當日,那兩個討厭的小男孩都剛巧沒有時間 (沒有想過要去)提貨------自取蛋糕!!!
8 磅的蛋糕,要我這個小女人自己扛去酒家嗎?!!!
我對ta 媽子說: 『年年都係我,都唔緊要,年年都 5 磅,好辛苦架知唔知啫,都唔緊要,今年係 2 個,仲要 8 磅,我唔係拎唔到,我唔擔保我拎到去個蛋糕散哂未囉!!!!!』
『你得架啦,你對手廢架!?』
『我拎到去唔散既話,我就一野兩野質落 2 個細佬塊面到!!』
『唔踭在質多野落你老豆塊面到!!!!』

再一次証明我媽真的是100%偏心!!
最後,細細佬良心發現,陪我一起去了。

P.S. 我係唔係阿媽親生架呢??
不過,我很愛她。