2010年10月19日 星期二

抄病

今日抄病,點解今日呢?
病既感覺令人好討厭,真係又愛又恨。
令我想起朋友 J + J 來探我。
令我想起同事 K 和我一起去看公司的無良醫生。
令我想起 R 陪我去看醫生。
令我想起 R 專程來澳門照顧我。
令我很懷念........

我不想去看醫生又不想去吃藥,更不想去休息,
不停地...不停地....翻看照片,想起很多很多........
上次都係抄病,發燒 39.2. 度,但係有好多朋友問候我,照顧我。
我想繼續發燒,繼續可以懷念過去..........................

今早收到 P 的一包粗鹽,叮囑我要早晚一杯,開水看看,『下火』 也.....

P 永遠 都是對我很好很好,不過..... 我唔想飲。

P.S. 我愛你。

6 則留言:

L L 提到...

做乜咁常病?唔好病!

陳娃 提到...

保重!!

阿ta 提到...

@laulong:
唔知點解,睇到你comment,感到很甜心。

阿ta 提到...

@www:
知道,多謝你呀,想講好耐喇......直覺你係好人。

匿名 提到...

連你自己都唔識自己照顧自己,咁冇人幫到你!我睇你都係長期睡眠不足!!More Sleep, More Rest, and More Sleep and rest.
對自己好D啦,俾自己多休息!長期"車"條象根會斷!!Take Care la!

Woody

匿名 提到...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
成熟女人社區
風情天下社區
戀母論壇
真實媽媽論壇
徐娘社區
柘城QQ交友
全球倫理片網
無碼一級片
中國性健康網
藍玫瑰求包養網
藍玫瑰包養網
都市包養網
三陪美女
三陪女大學生
學生包養網
精英包養網
求包養網
高端交友包養美女網站
心儀交友網
55包養網
紅玫瑰求包養網
九八情侶網
真實富婆包養網
富婆網
久久求包養網
重慶包養網
廣西包養網
柳州求包養
桂林包養學生
愛上求包養網
成都包養網
綿陽求包養
德陽包養大學生
四川第一個包養網
富豪美女交友社區
包養大學生網
找富婆網
最真實的包養網
高端交友網
都市包養網社區
伊甸園求包養網
520包養網
夫妻娛樂網站
金糜風華富婆網
外圍女論壇
鐵血社區
商務模特網
外圍女照片
外圍女吧
商務模特吧