2010年10月6日 星期三

『等等等...等!!』『小姐俾反治!』

黃金週期間,我相信從事娛樂事業既朋友都已經係忙到癲左。我都不例外。
無得放假,連踩一百數十晚.... 踩到爆瘡生雞眼!!

日日個個鐘頭我去派錢派獎,呢個世界真係好多有錢人,五十蚊一百蚊五佰蚊一千蚊........
一樣飛落地加多一句粗口表示對本部門之感謝。根本,佢地懶得行上兩層去帳房攞錢。
噢...... 可唔可以換完錢先飛落地呢?
我一定會飛身訓地去執,並不是貪心,只是為免影響市容及要保持本娛樂場之環境清潔也。

派派下,聽到有台大叫『等等等...等!!』!
係12個大陸男人一齊叫!
(OH MY GOD,我一路打一路笑呀而家)
我八卦行去睇下等咩啦,原來佢地玩百家樂,一齊叫『頂』!
仲要呢...呵呵呵死喇笑死我喇!
佢地係一齊用個右手手踭勁鋤張台!超團結超齊呀!

同一個賭區係同一個旅行團,可能我今日著靚左+有心機化妝,個個以為我好高級。
我已經一路俾人問野不過我唔明佢問咩,個個拎張會員卡出黎俾我:『小姐俾反治!』
我終於停低問返佢:『要咩反治呀?!』
『俾黎啦!俾反治!』
我諗佢以為我係餐飲部:『係咪蛋治呀?!』

『俾反治!』我諗咩野黎架?咩野三文治係叫反治架?
個荷官望望我,再俾我GOOD手勢,同事 O 以為我俾人圍行過黎救我。
之後我笑到死左,估唔估到佢地講咩?
『俾房住呀!』笑死我喇!