2010年10月7日 星期四

當彼此間沒有愛

你好野!
前度今日一句說話,我喊左出黎...!
從來有求於人就要低聲下氣..... 不過,你真係好無情囉。
我真係有需要,真係有用,OK 我會記得你今日講既野,我唔會再求你!!
當彼此間沒有愛,關係可以如此冷淡絕情。討厭呀!!!

11 則留言:

L L 提到...

彼此沒有愛也可以不至於此的。算了罷,不要煩心,不要被別人拖著感受!

浪子m: 提到...

記住而家既感覺, 每次想再搵人之前就回億番!!

韻味熊貓 提到...

你有無聽過「郎心如鐵」呀!嘻嘻!

細細聲話你知呀!好多男人,小器過女人好多架!嘻嘻!

Jenny 提到...

贊成佛爺所講, 身邊唔少男人其實係小器過女人多多聲! 算吧啦, 記住佢所講, 他日必定風水輪流轉~

penpen 提到...

好多男人都係冇風度架啦...

阿ta 提到...

@lau long:
你成日黎既?! 好關心我喎!多謝你。

阿ta 提到...

@浪子M:
係,我已經牢牢緊記。我冇咁大量,我都要小器!!!

阿ta 提到...

@佛爺:
你講多D男人野黎聽下丫~!!!!

阿ta 提到...

@JENNY:
咁好似咒人咁喎.....

阿ta 提到...

@PENPEN:
你介紹D有風度既男人黎丫~

匿名 提到...

九線模特網
北京外圍商務模特
北京商務模特
蜂鳥攝影網
蜂鳥網
愛外圍女網
北京商務模特經紀人
商務模特經紀人
西安模特網
大秀台模特網
上海商務模特網
MOCC模特網
雲朵模特網
中國嫩模網
夜魅娛樂社區
外圍女交友網
若鄰網
中國高端商務交友網
中國模特網
麻豆圈模特網
性感內衣模特
重慶模特網
夜場商務模特
草莓網
花場吧
夜店吧
58包養王
58包養wang
莫雨求包養網
書本網
書包網
官方包養網
江蘇包養網
比心儀包養網
包養伊甸園
天津包養網
濟南包養網
福州包養網
江西包養網
廣西包養網
伊甸園包養網
豪門包養網
城市論壇
天府社區
包養美女網
廈門小魚社區
廈門小魚網
石家莊包養
保定求包養
書淫艷異錄