2010年4月16日 星期五

TGIF

TGIF!

黎左澳門岩岩 2 個月,病左3次,今日發燒 + 頭痛。
同身酸酸軟軟...唔知係去完跑水塘既後遺症,定係傷風感冒既症狀。

跑水塘,晚上時間 9:35
嬸嬸話唔好去,好夜好危險....... 我就一路行出門口,一路回應:『唔怕架,得架喇。』
阿叔叫我帶埋 2 隻狗去,安全D喎,又可以引到其他放狗的男人的注意。
傻傻地,一黎我仲係驚狗,二黎佢果2隻野叫都叫唔聽,一定係將我拖行到皮開肉爛。
跑水塘時巧遇同事 N ,當時佢正在放狗,雙目無神,一定係太攰。
人地隻金毛好聽話好斯文,乖乖的慢步中,畫面幾咁靚............

我阿叔果 2 隻... 名副其實 -- 癲狗。
諗下我會俾 2 隻癲狗扯行水塘 1周半,到時真係唔慌唔引人注意!!!!!

好頭痛.......。